Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

15 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Gelsem

Gelsem
 

Gelsem kapına bir gün, gece karanlık
Kapın açsan, bana benim gibi baksan
Söyle ben neyim, utanmaz mı?
Elimde papatya, yoksa usanmaz mı?
Nasıl bakarsan bak
Utanmaz isem içimde sevda ateşinden
Usanmaz isem aşka adanmaktan

Gelsem kapına bir gün, ayın şavkında
Kapın açsan, benim gözümle baksan
Söyle ben neyim, utanmaz mı? Yoksa
Elimde gül, usanmaz mı?
Ne dersen de
Düşlerim utanmaz etti
Aşk tutkusu usanmaz etti

Gelsem kapına bir gün, sabahın köründe
Kapın açsan, benim gözümle baksan
Söyle ben neyim, utanmaz mı? Yoksa
Ellerim uzatsam, usanmaz mı?
Ne dersen de
İncelmedim yaprak gibi utanmaz oldum
Akmadım damladım göl oldu usanmaz oldum

 Cebirin Defteri 15.Kasım.2012 Kütahya

 

 

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..