Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '13

 
Kategori
Güncel
 

Gelsen de gülüşüne ölsem...

Gelsen de gülüşüne ölsem...
 

Seni çokkkk seviyorum çokkkkkk


Gelsen de gülüşüne ölsem ... gelsen de seni bir an aklından çıkarmayanların enselerinde nefesini duyanların gözlerindeki Atatürk nefretini görsen, korkusunu görsen de gülsen...

Sen bir gelsen bir an olsun anlık da olsa gelsen görsen milletin halini, ne hale getirildiğimizi, senin yaptıklarını bozmak yıkmak için neler yaptıklarını görsen, çabalarını salyalarını görsen büyüklüğüne gülsen...

En büyük hayalleriymişsin

Savaştıkları tek hayallerisin

Hayalle savaşılır mı ?

Sen özgürlüğün adısın tadısın seni seviyorum seni seveni de, sevmeyeni asla.

Değil Ataürk Orman Çiftliği ile oynanması, isimlerin değiştirilmesi ne yapılırsa yapılsın silinemeyecek tek isim sin çünkü sen ATATÜRK 'ümüzsün !

ATATÜRK'Ü silmek değil anlamak gerek anlayamıyorsan O'nun vatanına milletine halkına sevgisini anla, yaptıklarına bak örnek al sende yapabiliyorsan yap !

Hz.Ali (r.a) na demişler ki bu adam sana kötülük yapacak O da demiş ki ben ona iyilik yapmadım  ki...

Sen ATAM ne büyük iyilikler yapmışsın ki karşılığını bayrağımızla adımızla adınla uğraşmakla veriyorlar.

Hadi kalk gel bir an olsun gel yine gülümse gülüşüne ölelim...

Senin ve silah arkadaşlarının sayesinde kazanılmış, unututrulmaya çalışılan bayramlarımızdan bir tanesi olan .....

Milli mücadele'nin zafere giden yolu Büyük Taaruz'un 91. yıldönümünde Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları başta olmak üzere tüm gazi ve şehitlerimizi saygı, sevgi ve rahmetle anıyorum.

30 Ağustos Kurtuluş Bayramımız kutlu olsun !

Sen olunca ne hastayım ne Fas'tayım ne de yastayım her an seninleyim ...

            

                  

        

                    

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..