Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Gelsin

Gelsin
 

ARAS


Çulhalarsa kahir beni, gam beni,

Derde salsa derya boyda dem beni,
Haklıyorsa duman, çise, çen beni,
Dilimin feryadı, fedası gelsin.

Karalasa kaya beni, kan beni,
Cana yığsa cefa çeken can beni,
Piltik – piltik lap eylese şan beni,
Niyesin, riskli, nidası gelsin.

Bîamanlar hiç bilmezsin ham beni,
Ben diyenler eğer saysa han beni,
Bürür şeref beni, şan beni,
Kalbime kananın kadası gelsin.

Seçimli dünyada, istediğini seç,
Sevdanın yolunda geç, varından geç,
Sevmeyen yürek de şad olar mı hiç?
Sevgili, sevginin sedası gelsin.

18.01.2012.Ali karagöz
 

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..