Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '08

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Gemi tadında sevdam

Gemi tadında sevdam
 

kısa yolculukların uzun aşkları ve uzun yolculukların kısa aşkı olurmuş :S


Yelkenlerimi kırdın,

Yükümde çok burda,

Ne sürüklenebiliyorum, ne çalkalanabiliyorum,

Sarsıntılı sularında...

Orda, biryerde kaybolmamak için demir atıyorum.

Canını yakarsa çapa kusura bakma,

Gitmek istemiyorum, sert atıyorum.

Yelkenlerimi tamir edecek mürettebat olsada,

Ne ağaç, ne kumaş var platonik kamaramda.

Birkaç damla gözyaşı, deniz, fırtına,

Çok sulak günler yaşıyorum son zamanlarda...

Sularını işgal etmek istemiyorum,

Bilki, yeni limana gidecek gücüm olunca,

GİDECEĞİM...

Mr.GuneS

 
Toplam blog
: 12
: 689
Kayıt tarihi
: 13.06.08
 
 

Trakya Üniversitesi Makina Mühendisliği öğrencisiyim. Bulgaristan doğumluyum. Bursa'da yaşıyorum. Ya..