Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Gemileri yaktım!

Gemileri yaktım!
 

görsel alıntı


Çok da muhabbetle sevmezdim onu,

Yıllar sonra hepten gemiyi yaktım,

Yüzüme yüzüme üfleme şunu,

Ben bu sigarayı çoktan bıraktım.

 

Öksürük tıksırık beni mahvetti,

Nefesimi kesti madara etti,

Erken yaşlandırıp ömür tüketti,

Hırlaya hırlaya merdiven çıktım,

Ben de sigarayı artık bıraktım.

 

Ağzımın tadını alamaz oldum,

Eski sağlığımı bulamaz soldum,

Onsekiz yaşında elimde buldum,

Gezmeye tozmaya beraber çıktım,

Dua ettim sigarayı bıraktım.

 

Ne lanet şey imiş, ne çok mendebur,

Aklına gelince sabır ette dur(!),

Gece tükenmişse kudur da kudur,

Gün geldi ki böyle olmuyor baktım,

Şükür sigarayı artık bıraktım…

 

Suat Zobu

09.01.2016anKara

 

Sigarayı bırakalı 4 yıldan fazla oldu. Onunla ilgili olarak kaleme aldığım aşağıdaki yazımı okumanızı öneririm. İnşallah sizler de bırakırsınız. SİGARASIZ GÜNLER, SAĞLIKLI YAŞAMLAR DİLERİM. 2016'nın ülkemiz ve dünya için iyi bir yıl olması dileğiyle...

 

Edebiyat Defteri

 

.

 
Toplam blog
: 42
: 228
Kayıt tarihi
: 05.03.12
 
 

Mimarım. Evliyim, 2 oğlum var. Ankara'da yaşıyorum. Güzel olan her şey ilgimi çekiyor.  Okuyorum. A..