Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '09

 
Kategori
Öykü
 

Genç adam ve Genç kız

Genç adam ve Genç kız
 

ölümde ayrılıkmış...


Birgün bir şehirde iki sevgili evlerinden ayrılıp bir bahçede buluşurlar. Bu sevgililer gün geçtikçe birbirinine bağlanırlar. Genç adam daynamaz, genç kıza evlenme teklifi eder. Genç kız hiç düşünmeden evet kabul ediyorum. Genç kız herşeyi ailesine anlatır ama ailesi bu beraberliğe izin vermez. Abileri, ablaları karşı çıkar. Ama herşeye rağmen genç kız direnir bu iş olacak.
Genç adam bir akşam genç kızı ailesiyle istemeye gelir. Genç adam çok heyacanlanır.
Genç kız sadece bir annesi bir babasını ikna eder, genç adam, genç kıza bakar ve ardından genç adamın babası ister..
Genç kızın annesi babası verir ama büyükleri karşı çıksada karşı gelemez olurlar.
Genç adam, tatlıyı alır beraberce keserler ve güzelce bir gece geçirirler.
Genç kız heyacanla sabahın olmasını bekler, nişanlısıyla beraber alışverişe gitmek için. Derken sabah olur ve beraberce giderler.
Genç kız ve genç adam çok mutludur beraberce.
Genç adamın işi olmadığı için, genç adam istanbula çalışmaya gider.
Genç kızsa...
- Gitmeeee...
- Gitmeeee...
Genç kızsa bu olanlara çok üzülür, gitmesen olmazmı burada çalışsan olmazmı ben sensiz ne yaparım.
Genç adamsa hayır olmaz gitmeliyim aşkım başarmalıyız. Artık sen benimsin ya ölsemde gam yemem.
Genç kız üzülerekten aşkım seni çok seviyorum, yolun açık olsun, beni sensiz bırakma...
Genç adam nişanlısından ayrıldıktan sonra İstanbul'un yolunu tutar.
Genç kız olanlara üzülsede olsun ben başarırım, beklerim beklemekte güzel şey...
Aradan günler geçtikten sonra genç adam birgün bir gece yarısı nişanlısını aramak için bir telefon kulubesine gider.
Genç adam o gece karanlığında karşıdan karşıya geçerken etrafına bakmadan geçer ve aniden gelen bir kamyonun altında kalır...
Genç kızsa ogün kalbine bir hançer saplanır gibi bişey saplanır ogün uyuyamaz, sabahın olmasını bekler.
Genç adamdan haber gelir sabahın vaktinde, öyle bir haberki genç kız duyar duymaz bir baygınlık geçirir. Genç kız olanlara inanamaz benim nişanlım benim yarim ölemez yalan söylüyorsunuz. Ardından büyüklerine kızar alın işte istediğiniz oldu mutlumusunuz, alın artık göbek atıp oynayın...
Genç kız hiçmi hiç inanamaz cenazesi geldiğinde ona sarılır terketme beni ne olursun, ben seni seviyorum ama nafile artık...
Ogünden sonra genç kız geri dönmeyeceğini anlar, tüm acılara rağmen, hastalıklara rağmen herşeyi kalbine gömer...


hacer teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..