Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '16

 
Kategori
Deneme
 

Genç Bir Kızın İtirafları

Genç Bir Kızın İtirafları
 

1. Sanırım şuan 25 yaşındayım, evet, şuana kadar istediğim ve yapamadım dediğim birşey olmadı. Yapmadıysam tamamen istemediğimdendir.
 
2. Eğer bir ortamda ciddi isem, sinirlendiim birşeyler vardır, kasılıyorumdur, yaklaşmayın, ya bozarım ya da kalkarım o ortamdan erkenden
 
3. Çok gülüyorum, yapım böyle, bazen beni salak sanıyorlar, ama hoşuma gidiyor, bu onları güçsüzken yakalamamı sağlıyor.
 
4. İlişkilerimde hep ben ayrıldım, çünkü hep ciddiyetsizdim, sevmedim, sevenleri de takmadım, beddua dahi almış olabilrim, ama mutsuz değilim, ben böyleydim.
 
5. Safa yatıyorsun diyorlar, hayır sadece tepkilerimi azaltıyorum ve az konuşuyorum bazen, bunu her türlü tanımlayabilirsiniz kanımca 
 
6. Arabalarla ilgili bir işim olsun isterdim, araba tamirciliği, araba çizimi tasarımcılığı olabilirdi.
 
7. Bakımlı ve ilgi çekici olmak hoşuma gidiyor, hatta çekmediğimde kendimi bsait ve sıradan hissediyorum en sevmediğim durumlar arasında
 
8. Topuklu ayakkabı hastasıyım, dişilik bence topuklu ayakkabıda gizli, bir büyü gibi, mükemmel bir yaratı.
 
9. Kahveyi çok seviyorum, evimde sadece kahve olsun günlerce yaşayabilirim.
 
10. Misafirleri, ikram etmeyi, kalabalığı, dansı, dans etmeyi, yabancı pop müziği çok seviyorum.
 
11.Kendime aşığım, sanırım narsistim ama farkında olanlar narsist olmuyormuş, değilsem bile baya seviyorum kendimi.
 
12. Aşırı rahat bir yapım var doğrudur, ama başarısız olmayı sevmem asla. 
 
13. Kilo almayı sevmem, anoreksiya tarzı bişey bendeki, hiç sevmem kiloyu, aç gezerim gerekirse.
 
14.Basitliğe, basit insanlara gelemem, kalite her zaman candır
 
15.Makyajı sevmem, haftasonları genelde yapmamaya özen gösteren bir bayanım, detoks stayla.
 
16.Din kavramını kaybetmemeye önem veririm, bazı aylar daha da önemserim, beni hayatta tutan mutlu eden o duyguları onların verdiğini düşünüyorum.
 
17.Düzeni ve aile yaşamını severim sonuçta bir yengeç bayanıyım, yükselenim ne kadar terazi olsa da.
 
18.Haksızlığa asla gelemem bu da terazi burcunun verdiği bir özellik
 
19.Bazen işkolik olmayı seviyorum, bu benim kafamdaki düşünmem gerekenleri erteliyor, yoğunluk güzeldir.
 
20. Çocukları, bebekleri özellikle aşırı seviyorum, bir tane verseler ona ben bakabilirim.
 
21.Duygusal olmamdan nefret ediyorum, aşırı duygusalım, ama gizlemek için çok pislik olabiliyorum bazen. 
 
 
Toplam blog
: 48
: 148
Kayıt tarihi
: 22.05.15
 
 

İstanbul Üniversitesi, Bankacı, Gezgin.   Bende yazınca rahatlıyorum ne yapayım. Beni de böyle yara..