Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hakan Karaduman (Akdenizli)

http://blog.milliyet.com.tr/akdenizli

01 Kasım '06

 
Kategori
Eğitim
 

GENÇ birey

Belki inanmayacaksınız ama kurtlar vadisi ırak filmini dün vcd de ilk kez gördüm. Dizisini de izledim dersem yalan olur. Aslında izleme ve zaman omuzu verme nedenim okullarda son zamanlar artan disiplinsizlik vurdumduymazlık ve ilkelliklerin kökenine inebilmek adınaydı. Aradığımın da fazlasını verdi zaten film.

Yanlış anlamayın lütfen; yazımın konusu sinema değil; zaten sinemadan da bahsetmedim.

Sadece bir film; hastalara çektiğimiz röntgen filmi gibi.Tanı dışında birde güneş tutulmasında işe yarar.

Fatih, İstanbul’a girerken hocasını öne alıp buyur edince, genç Fatihi değil hocasını padişah sanan Bizanslılar tüm güzel çiçekleri ona götürüp vermek istemişler.O, fatih “O” deyince “O” da “O” benim hocam demiştir; çiçekler sizin hakkınız.

Yeşilçamla başlayan İstanbul yoz kültür işgalinin bir alışkanlığıdır.Her kötü oluşumu önce kendi yaşar sonra Anadolu’ya ihraç eder. Çarpık kentleşmeyi,adam satmayı, arkadan vurmayı, duyarsızlığı iyi bilir İstanbul.Yutmayı bilir bir de; benzetmesiz.(güzel şeyler değil konumuz)

Şimdi uyuşturucudan sonra kötü bir örnekleme daha yapmak üzere…

İstanbul: hocanı, öğretmenini döv, arkadaşını bıçakla, erkeklik tasla.

Anadolunun yaşıtı gençleri izliyor yeni vizyona girmiş pis oyunu.

Eti senin kemiği benim devri kapanalı çoook olmuş. Kültür çöküntüsü dershaneler sarmış dört bir yanı. Bilgi çağ atlamak için değil;bilgi sınıf atlamak için diyor dersaneler (“h” harfini hak etmiyor!).

Ver parayı al bilgiyi…

"Eğitim mafyalaşıyor" dedi geçenlerde bir düşünür.

Yanlış duydum diye kendimi kandırmışım.

Üç tane çakal işi değil bu;daha karmaşık, daha kafa yorucu.

Konuşmalıyız bu konu hakkında.

Sustuğunuz yeter, kaldırın şu kafanızı klavyeden. Yazmaktan yazılanları okumaz oldunuz. Hiç bir yazıya yeterince yorum soru mesaj yazılmıyor?

Garip değil mi sizce bu?

Film mi?

Ne filmi?

Sağlıcakla..

 
Toplam blog
: 470
: 551
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Ateşten denizleri mumdan gemilerle geçmeye" benzer hayatımız. Mutlaka mavi gökyüzü görünecektir. Gid..