Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Genç sevgilinin faydaları

Genç sevgilinin faydaları
 

RESİM : ALINTI


Erkek ya da kadın fark etmez genç sevgili şimdilerde moda.
Uzmanlar araştırmış genç sevgili gençleştiriyormuş. Araştırmalara göre genç sevgili hem gençleştiriyor hem de yaştan dolayı kaybolan cinsel gücün tekrar kazanılmasını sağlıyormuş.

Genç Sevgilinin Faydaları J

- Gençleştirir

- Stresten uzaklaştırır.

- Yaş nedeniyle kaybolan cinsel güzün tekrar kazanılmasını sağlar.

- İnsanın kendini güçlü hissetmesini sağlar

Bence erkek ya da kadının genç sevgili istemesindeki tek neden geçlik yıllarına, avuçlarından akıp giden geçmişe özlem duyuyor olmaları. Tamamen psikolojik.
Genç sevgilileri uğruna eşlerinden ayrılmaya kalkanlar onlara ne demeli. Eşlerine tekrar dönebilmek için eminim savaş vereceklerdir.
Aslında beklide kötü düşünüyorum adam ya da kadın gerçekten aşık olmuş olamaz mı?
Belki de amacı genç sevgili değil, gerçekten aşık olmuştur.
Beklide adam bekar. İster genç sevgilisi olur isterse kendi yaşında. ( bana neyse )

Hayatı yaşamayı biraz abarttık sanırım.
Yediden yetmişe hayatı hızlı yaşıyoruz.
Tehlikeleri sever olduk.
Sevgiler abartıldı.

Bir erkeğe kaç kız düşer hesapları yaparken kendimizi bir kıza kaç erkek düşer hesabının içinde bulduk.Dostlukları , sevmeleri laçkalaştırdık.
Evlatlarımızla ilişkilerimiz bile değişti.
Ama hayat her şeye rağmen çok güzel demeyi elden bırakmadık.
“Dünyaya bir daha mı geleceğiz boş ver” dedikçe hayatımız hatalarla dolmaya, hatalar bile tatlı gelmeye başladı.
Dostluklar ve sevdalar sahteleştikçe içimizde acabalar çoğalmaya başladı.
Dostlukların , sevdaların arkasına sığınan çıkarları, art niyetleri öğrendikçe yaşamda zor olmaktan çıkar hale geldi.
Gerçek dostlar, onlar kalmadı mı sanıyorsunuz.
Parmakla saya biliyor musun?

Hayır ben sayamıyorum epey var diyorsanız ne mutlu size.
Hayatı ve insanları seviyorum hayat bana her geçen gün güzellikler katıp yanında da zorluklarla karşılaştırsa da seviyorum.
İnsanları seviyorum karşıma çıkarcısı, yalancısı, haini, sersemi de çıksa insanları seviyorum.Dostluklarınız yüreklerinizden akıp gitmeden tedbir almasını bilelim. Kalpleri yaralarken, düzelmesi zor olacağını düşünelim. Sevgili bulmak kolay önemli olan dostluk.

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..