Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '16

 
Kategori
Kitap
 

Genç yazar Talha Albayrak ile....

Genç yazar Talha Albayrak ile....
 

“Yüreğimdeki  Sen “ Kitabı ile yazarlık  hayatına atılan Genç Yazar   Talha Albayrak “ Kitap yazma amacım insanlara Yaşayıp anlatamadıklarımı yazarak ifade edebilmek ' di.” 

SORU- Bize kısaca  kendinizi  tanıtır mısınız  Hangi okullarda okudunuz  bugüne kadar?

Talha ALBAYRAK..1995 ELAZIĞ merkez doğumluyum. ilköğretime ELAZIĞ merkez ' de Gazioosmanpaşa ilk okulunda başladım. Daha sonra Lise döneminde ise ELAZIĞ TEKNİK ANADOLU MESLEK LİSESİ' N Den mezun oldum. Şimdi ise Fırat üniversitesi 2.Sınıf Otomotiv teknolojisi  Bölümü öğrencisiyim. Babam Elazığın kovancılar ilçesinde Esnaflık ( saatçı) Yapmakta, Annem ise Kendine ait Tekstil İşletmesini çalıştırmakda' dır. 

4 kardeşiz en küçükleri benim.

En büyük abim Eczanede Çalışmak ' da Evli ve bir Çocuk babasıdır..

Diğer abim ise Beden eğitimi spor yüksek okulundan mezun olup, Kpss sınavı için derslerine vakit ayırmakta dır..

Benden bir büyük abim ise Elazığ da Lokanta sektöründe Faaliyet göstermekte dir..

SORU- ilk kitabınız  Yüreğimdeki Sen  i elinize aldığınızda neler hissettiniz?

TALHA ALBAYRAK-İlk kitabımı elime aldığım da o anki duyguyu anlatamam. O kadar mutlu olmuştum ki Bu mutluluğun sebebi Küçükken kurduğum bir hayalimin gerçek olmasıydı.. Küçüklükten beri Kitap çıkarmak hedeflerimin arasındaydı. Zamanla kendimi geliştirerek, kitap okuyarak, yazma aşamasında kendime güvenerek bir eser ortaya çıkardım. Kitapları kargodan almaya kendim gitmiştim. Giderken Yüzümdeki Sevinç, Attığım adımların anlamı bir o kadar güzel, bir o kadar anlamlıydı benim için. Kitapları taşırken Bana ait olduğunu hissetmek Beni O gün dünyanın en mutlu insanlarından biri haline getirmişti.. 

 

Emek verdiğim, gecelerce uyumadığım uyuyamadığım için Uykuda kalıp işe geç gittiğim günlere değecek bir eser Ortaya çıkmıştı belkide.. Kim bilir.. 

 

SORU- Kitapta  pek  çok hikaye var ve  sanki kendinizi anlatmışsınız gibi…

TALHA ALBAYRAK- Yaşamayan yazmaz derler.. Kitap Tamamen yazarın hayatını anlatmış olup, içinde ki hikayelerde Yazarın yaşadıkları, yazara yaşatılanlar Yazmakta dır.. 

 

SORU- Kitabı 4 ayda yazmışsınız  ve  Kahraman Tazeoğlu’ndan  çok etkilendiğiniz belli neler hisettiniz? 

TALHA AKBAYRAK-Eskiden kitap okumayı sevmezdim. Son zamanlarda KAHRAMAN TAZEOĞLU nun kitapları dikkatimi çekti ve okumaya başladım.. Başlar başlamaz da Kitap okumayı sevmeye başladım ve tam bir kitap kurdu haline geldim.

Kahraman Tazeoğlu’nun Bütün kitaplarını okudum ve bitirdim. Genellikle aşk-acı- dram tarzı kitaplar. Ve en sonunda bende kitap yazmaya karar verdim yazmaya Okuyarak başlamıştım.. Hayatım bir kitap kadarmış yani insanların gördükleri değil anlayabildikleri kadar benim hayatım..

SORU- kitap  Yazmakta  amacınız neydi?

TALHA ALBAYRAK-Kitap yazma amacıma gelince.. Kitap yazma amacım insanlara Yaşayıp anlatamadıklarımı yazarak ifade edebilmek ' di.. 

SORU- ilk kitabı  üstelik te  4 ayda yazmak ?

 

TALHA ALBAYRAK - Kitabı 4 ayda tamamladım. Aşk insanı yazar Yapmaktan ziyade içine kapanık- sessiz bir insan haline getiriyor.. Hep aşktan canı yananlar mı yazar olur.. Yoksa yazdıran olduğu için mi yazar olur bazı insanlar.. 

Ben acıyı geçtim, yazdıranı arıyorum.. Yazdıran varsa Benim Yazarlığım neye yarar.. Yada Kalemim ne anlam ifade eder.. Her kitabımı elime aldığımda Onu ayna gibi görüyorum. Ona baktığım da kendimi görebiliyorum. Çünkü yaşadığım ya da yaşamadığım neyim varsa hepsi o kitap da. O kitap Kim bilir ya yüreklerde olur artık 

Ya da tozlu raflarda.. Hayatımız da Tozlu Anlaşılmadık dan sonra okunmak neye yarar..

SORU- Yazarlıkta nereye gelmek istersiniz? Neden ?

TALHA ALBAYRAK- Yazarlık da gelmek istediğim nokta Ünlü olmak değil. Çünkü ünlü olarak bir şey kazanmıyorsunuz. Ben kitap çıkarmanın hayalini kurduğum gibi Ünlü olmanın da senaryosunu canlandırmıştım Kafamda. Tek istediğim anlaşılmak, ülkemi, vatanımı yazarlık olduğu gibi daha yüksek mevkilerde temsil etmek hedefim..

Aklımda kitaplar la ilgili bir çok proje var. Kitap okumayı sevenlerin bir arada olduğu bir Kitap evi açabilirim mesela.. Amacım ise Toplumda bozulan birlik ve beraberliği sağlamak dır..

 

SORU- ilk imza gününüzde nasıl duygular yaşadınız ?

TALHA ALBAYRAK- İlk imza günümü ANKARA' da ATO Genel merkezinde gerçekleştirdim..  İmza gününe katılmak güzel bir duygu. diğer yazarları tanımak, onlarla sohbet etmek ayrı bir mutluluk verdi bana. Tanımadığınız insanların gelip kitaplarınızı alması, imzalatması ve fotoğraf çekinmesi sizi ayrı mutlu insan haline getiriyor..

 

SORU-  Son  olarak neler anlatacaksınız?

TALHA ALBAYRAK- Bu röpörtaj için Sayın Turan Yalçına teşekkür ediyorum..

Ayrıca kitap çıkarmam da emeği geçen MAHMUT YEŞİLKAYA ya Muzaffer Erola, Fatma ildenize, değerli kardeşlerim Ömer faruk akgül, Reha Talha Aygene Teşekkür ediyorum.. 

 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..