Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '20

 
Kategori
Şiir
 

Gençlere Koronalı Maniler

Sokağa çıkmak yasak gözlerim doldu benim,
Sensiz geçen günlerde gül benzim soldu benim.
Sosyal mesafemizi korona belirledi,
Seni uzaktan sevmek kaderim oldu benim.
 
Suya sabuna dokun, ayrılığa dokunma,
Gözlerime bak yeter, maskelerden yakınma.
Bu zalim kuralları korona dayatıyor,
Evet biraz korktum ben, hadi söyle çekinme.
 
Dezenfektan olayım ellerine sür beni,
Dirseğin içindeyim hapşırırken sar beni.
Ateşimi söndürdüm izole korkusundan,
Şu korona bitsin de sen o zaman gör beni.
 
Rüyada olsa bile seninle gezeceğim,
Dağa taşa kalp çizip adını yazacağım.
Elbet bir gün bitecek bu uzun karantina,
Aşkınla iftar açıp orucu bozacağım.
 
Nevzat söyler doğruyu, o da gençti bir zaman,
Kolonya ikram etti, kötü yormayın aman.
Test negatif çıkınca pozitif utanacak,
Aşkımızda yeniden tazelenecek iman.
 
Halk Ozanı Karamanlı Nevzat
 
 
Toplam blog
: 396
: 128
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Karamanlı Nevzat, 1947 yılında Karaman'da doğdu. Babasının adı İbrahim, annesinin adı Seyyide'dir..