Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Gençliğim

Gençliğim
 

kaynak:www.publicdomainpictures.net


Koştum, koştum yoruldum
Anladım ben şimdi duruldum.
Oysa daha dün çocuktum
Ne de çabuk büyüdüm.

Bilmem nereye koştum hızla,
Tükettim yılları hunharca.
Şimdi herşey bir hâtıra
Yeni açılan sayfalara.

Anladım otuzbeş neden yolun yarısı.
Mâzide kaldı gençliğin tadı
Yaşanmaz bir daha aynısı
Geriye kalan ince bir sızı.

Rüzgârla dans eder gibi,
Suya dokunmak gibi,
Sessizliği duymak gibi,
Ten kokusu gibi derin anılarım.

Dünyaya bedel sevdalar
Yarım kalmış dokunuşlar
Korkusuz yeniden baslangıçlar
Denizden daha coşkun heyecanım.

Şimdi herşey bir hâtıra
Yeni açılan sayfalara
Artık almak gerek bir fasıla!

Koştum, koştum yoruldum.
Anladım, ben şimdi duruldum.
Neydim ne oldum?
Durdum bir an düşündüm.

An oldu coştum, an oldu ağladım
Yılları birbirine bağladım
Aşklarım, şarkılarım, korkularım
Sandıkların içine gömülmüş derin duygularım.

Şimdi herşey bir hâtıra
Gelecek bilinmez bir muamma
Ölüm herşeyden öte bir dilemma.

Koştum, koştum yoruldum
Anladım ben şimdi duruldum!

Mümine Tayan Coşkun
 
Toplam blog
: 83
: 998
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

 "İnsan olmak başka bir şeydir. Ne dil, ne din, ne de milliyet ayırır. Ne seni, ne de beni kayırı..