Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Gene sıkıldımmmm ..?

Gene sıkıldımmmm ..?
 

Yazmak istediğim o kadar çok şey varki aslında. Ama nereden başlasam nasıl yazsam bilmiyorum. Hani derler ya hayatımı yazsam roman olur. Eminim ki herkesin hayatı yazılsa roman olur... Çünkü herkesin bir hikayesi var ve hergün insanın başına bişeyler geliyor iyi veya kötü .bu da ' hayat süprizlerle dolu' sözünü doğruluyor sanırım Hiçç çalışasım yok . şuanda bile acil işler bekliyo ben burda bunları yazıyorum..patorunum yanımdan geçiyo gidiyo , sanıyorki ; çalışıyorum :)

Merak ediyorum insan doğduğundan itibaren hayatını anlatsa her dakkasını, her anını bunları anlatmak kaç zaman sürer.sanırım yaşım kadar daha sürer ..En çok da hayal kırıklıkları , can kırıklarını anlatmak zaman alır.Bazen düşünüyorum da, kendi adıma herşey çok iyi gitse hayatımda nasıl olurdu.Eminim hiç iyi olmazdı.kendi adıma söyliyim iyi olmazdı sanırım.Hep kötü gitsede iyi olmazdı ama ortasıda olmuyo nedense ..Yazmak beni çok rahatlatıyor ama , bunları paylaşmak ne derece doğru bazen onuda düşünüyorum..Çünkü yazdıklarımı okuyanlar haliyle beni tanımıyo ve neyi nasıl yaşadığımı bilmiyo.O yüzden her türlü düşünebilir hakkımda .Gerçi yazan kişi yani ben , veya başkası , bunu göze alıp paylaşıyodur yazılarını. Helede ben gibi düşüncelerini toparlamadan, konudan konuya atlayarak yazıyorsa , her türlü düşünmeye ve anlama zorluğuna itebilir kişileri...Eskiden bende bir alışkanlık vardı canım sıkılınca veya mutluysam hemen onu bi yerelere yazardım sonra da yırtıp atardım .Sanki yazınca o an biriyle paylaşmış gibi oluyordum artık yapmıyorum buda beni agresif , karamsar ve sıkıcı bir insan yapıyor..Bİ deşarj olma yöntemim daha var oda müzik dinlemek , müzik dinlemenin hayatımda çok önemli bir yeri var.

Bu arada işime bakıyom , bi yandan da buraya yazıyorum.akşama önemli bir işim var onun heyecanı var bir yandan da.Sabahki gerginliğim ve donukluğumu da atıyorum bu arada , yazıyor olduğum için , sanırım tekrar alışcam bu yazma işine . Ama bu kez yazıp silmiycem paylaşcam , hoş kimin umrundaki benim ruhalim , oda tartışılır tabii. Hem niye öyle diyorum ki belki ben gibi olanlar vardır bunu okuyunca , onlarda yazar vs vs ...saat daha 12 :00 akşam olmasına daha çok var , ama ruhumun yorgunluğundan mı yoksa tatil modundan mıdır nedir , hala bir rehavet var üzerimde . Aslında buraya yazdığım gibi hayatım ; kimi zaman douk ruh gibi , kimi zaman neşeli cıvıl cıvıl sanki küçük bir çocuk gibi. Keşke hiç büyümeseydik dediğiniz oluyo dimi, benim çok sık oluyo çünkü. Yaşadığım hayattan şikayetçi olduğumdan değil, belkide birileri çıkıpta diyodur , her yaşın ayrı bir güzelliği var diye, ama şimdi düşününce çocuk kalmak daha güzel geliyo bana.(tabi bunlar hep benim düşüncelerim)
insan beyni ne kadar çok düşünüp , ne kadar hızlı düşünüyo , sabah beri okadar şey geçtiki kafamdan yazmaya kalksam sayfalar dolar sanırım .artık burda keseyim yazmayı , akşama kadar yazayım dedim ama birazda işlere yoğunlaşmanın zamanı geldi. Ben gene gelirim , .. Herkese sakin huzur dolu günler dilerim ..
 
Toplam blog
: 22
: 866
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Tesadüf eseri bu siteyi buldum, çok da memnun oldum. Sanırım ben daha çok okumak için burdayım, a..