Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Genel Değerlendirme

Genel Değerlendirme
 

Artık 2023 hedefine ulaşıldığı için yeni hedef 2071.

AKP kongresinde herşey güllük gülistanlık! Nitekim Sn. Erdoğan, üstüne düşen vazifeleri bir, bir, gerçekleştirmenin huzuru içinde çok sağlıklı görünüyor. 

Gündemimiz başkanlık sistemi, bunu ben değil, gazeteciler söylüyor. Her olayda olduğu gibi, bu meselede de, yaklaşık bir ay tartışma ortamından sonra, nihai karar, başkanlık sisteminin Türkiye için ne kadar faydalı olacağı yönünde olacak.! 

Alex'i de yemeyi başardılar. Kaptan çok nahoş bir şekilde Fenerbahçe'den uzaklaştırıldı. Bunun en önemli nedeni sayın Kocaman'dır. Futbolculuğuna şapka çıkarttığımız düzgün adam, bu sefer, Fenerbahçe'yi kaosa sürüklüyor. Vebalini de başkanın omuzlarına yükledi. Mahkemelerin beceremediğini, Kocaman becerecek. Aziz Yıldırım bu sezonu bitiremeden başkanlıktan istifa eder. Fenerbahçe de bu seneyi 4. olarak tamamlar.

Uzun bir aradan sonra okuyucu istatistiklerimi inceledim. Beni okuyan kadın ve erkek sayısı eşit. %75'i yüksek öğrenim görmüş ve henüz sadece %35''i 35 yaş altı. Gençlere ulaşmamda ilerleme var. %25'lerden, %35'lere 10 puanlık bir artış! Aynı şekilde lise mezunlarının da sayısı da 10 puan artmış! Bütün bunlar benim için iyi haber. Gençler konusundaki hedefim %45. İnşallah bunu başarabilirim.

Görüldüğü üzere 2 şey çok önemli:

Hedef koymak ve,

bu hedefi gerçekleştirmek!

Ben hayatımın her döneminde kendime hedefler koydum. Mesela üniversite 2. sınıf, 2. dönem, Matematik dersinde, en yüksek notu ben alacağım dedim. En yüksek notu 75 olan bir hocadan, 95 almayı başardım. Buradan Orhan Bakkal'a selamlarımı ve sevgilerimi gönderiyorum. Her yıl, 2 anfilik sınav öğrenci sayısını, 5 anfiye çıkardığı için herhalde herkes kendisinden memnundu!

Lise sonda, sınıf birincisi olmayı hedefledim. Ankara Atatürk Anadolu Lisesi'nde, not ortalmam 10 üzerinden 8.98 oldu. Kariyer(öğrencilik) rekoru kırdım... Aynı yıl matematikten olimpiyat seçmelerine katılmaya hak kazandım. Ne var ki barajı geçemedim; 10 üzerinden 9.25 yetmedi!

Üniversite 2. sınıfta yurt dışına staja gitmeye hak kazandım. İTÜ'de düzenlenen İAESTE İngilizce sınavında 3. olmayı başardım ve o zamanki adıyla Çekoslovakya'da, bugünkü adıyla Slovak Cumhuriyeti'nde, 3 ay yaşadım...

Türk! Öğün! Çalış! Güven!

Sağlam kafa, sağlam vücutta bulunur:

İTÜ futbol takımı yedek kalecisi, Coca Cola 1991 Ankara Basketbol Turnuvası çeyrek finallisti (Habeşspor), 100 m'yi, Türkiye Gençler Şampiyonasında, en hızlı koşan 3. atlet! Gümüldür Askeri Kampı1994 yılı voleybol turnuvası şampiyonu.

Slogan biz sıçradık mı atarız!

Gençler umarım neler demek istediğimi anlıyorsunuz! Çalışkan olmak demek, sadece ders çalışmak demek değildir. Çalışkan olmak, hayatın her alanında çalışkan olmak demektir. Bunu yaptığınız an, başarının ne demek olduğunu daha iyi kavrıyorsunuz!

Hedef 2071: Anadoluda geçen 100 yılın sonucu. Bizans hamamını alıp, içselleştirip, dünyaya Türk hamamı adıyla pazarladığımız nadir başarılarımızdan bu marka, yani Türk hamamı! Aynı şekilde zeytinyağını, Yunanlılardan öğrenip, tesadüfen, Yunanlılarla aynı yemek isimleriyle dünyaya pazarladığımız Zeytinyağlılar! Kim demiş Türkler marka yaratmıyor diye???!!!!

2071 hedefi, özgürlük ve özgünlük hedefi olmalı...

Özgün eser, özgün yaratı, özgün marka, özgün davranış...

Özgür zihniyet, özgür kafa, özgür düşünce!

Hep söylüyorum ya, başbakanla hedeflerimiz aynı, sadece düşüncelerimiz farklı!

Özgür ve egemen bir Türkiye!

Bunu yapacak ey biz Türk gençliği! Vazifemizin farkındayız ve azimle, çalışarak, müreffeh Türkiye'yi tüm dünyaya, olduğu gibi, göründüğü gibi, pazarlayacağız! Makyajsız!

Romana başlamadım çünkü o romanı yazabilmem için Türkiye'deki politikacı hayatını, birinci ağızdan, bilmem gerekiyor.

Yazacağım romanımın adı: Aşk ve (C)esaret.

Konu: Bir politikacının ve bir sporcunun, hayatlarının 20 yılı kapsayan, aşk hikeyeleri.. Tahmin edeceğiniz üzere adam ortayaşlı, politikacı ve evli. Kadın genç ve güzel ve Türkiye'nin ilk Wimbeldon kazanan tenisçisi... Fonda ise Türkiye'nin gelecekte görmek istediğim hali olacak. Tahminen, şayet çalışma hayatında yazmaya başlarsam, 8 yılda, yok eğer çalışmıyorsam, 2-3 yılda tamamlayacağım romanımı...

Tahmini Sayfa sayısı: 890

Gördüğünüz üzere yine aynısını yapıyorum; hedefimi koyuyorum. Planımı da yapıyorum. Ve bundan sonrası bazen tesadüf, bazen bir kızgınlık hali -örneğin ilk romanıma başlamam ve bitirmem bir arkadaşıma duyduğum kızgınlıkla ilintili-, bazen de duyusal ve düşünsel patlama hali!

Biliyorsunuz bende yazmalar bitmez!

Tekrar görüşmek üzere...

Saygılar,

Kavi'l

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..