Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Genel Kurulumuz Var

Genel Kurulumuz Var
 

Etkinlik resmimiz


Bu pazar Türkiye beyazay derneği İzmir şubesinin genel kurulu var. Yine tek aday benim listemiz büyük ölçüde hazır.

Aslında geçen dönemde istemediğim gibi bu dönemde de istemiyordum. Arkadaşlarım yine benim olmamı istiyor.

Şöyle diyebilirsiniz bu yöneticilerin hep söylediğidir. Evet, genelde öyledir. Arkadaşlarıma hizmet etmek ve birikim ve deneyimlerimi onlara hizmet olarak sunmak güzel. Ama bu iş şöhreti görünürlüğü ve tanınmayı gerektiriyor. Bense gözlerden uzak münzevi bir hayat sürmek ve kaybolup gitmek istiyorum. Belki de Anadoluyu öğretmen olarak dolaşarak farklı yerler görmek.

Şimdilik buralarda çakılıyız. Neyse ki okumaya devam edebiliyorum. Bu dünyada bana haz ve mutluluk veren okumalar ve sorgulamalar. Bu genel kuruldan sonra yeni planlamalarla yeni arkadaşlarımızla hizmetlerimiz devam edecek. Hayata dokunan farkındalık oluşturan Faaliyetlerimiz olması için uğraşıp didineceğiz vakti olan arkadaşlarımız bu döneme ait beyazay İzmir Faaliyetlerimiz slaytımıza bakarak geçmiş çalışmalarımızı izleyebilir.

Beyazay İzmir Faaliyetlerimiz

 https://www.youtube.com/watch?v=HD58JVgFRRU&t=4s

Salih Arıkan İletişim

 

Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..