Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

02 Ağustos '11

 
Kategori
Siyaset
 

Genelkurmay Başkanı ve kuvvet komutanlarını 4 yıllık süreyle görevlendirelim!

Genelkurmay Başkanı ve kuvvet komutanlarını 4 yıllık süreyle görevlendirelim!
 

2 yerine, 4 yil sureyle kuvvet komutani gorevlendirmenin faydalarini hep dusunurum. Egitim kurumlarinda gorev yapan komutanlari da!

Dusunun; kuvvet komutanlari, Harp Akademileri komutani, Harp okullari komutanlari 4'er yil sureyle gorevlendirmisiz.

Komuta ettikleri birlikleri tanimalari, sorunlari ogrenip cozebilmeleri icin uygun bir zaman.

Mevcut hukumetle birlikte 4 yil gorev yaparlar.

Yeni hukumetin goreve baslayacagi 4 yil sonra, kendinden sonra geleceklerle yer degistirirler.

***

Hava Kuvvetleri'nde gelecek yil (2012) orgeneral olmasi beklenen 2 korgeneral var.

1+4 yil bu generallerin kuvvet komutani ve Harp Akademileri komutani olarak gorevlendirilmelerinin; Silahli Kuvvetlerimize onemli yararlar saglayacagi dusuncesindeyim...

***

4 Agustos 2011

SEVGILI GENC GENERALLER!

Uniformaniz uzerinize bol olsun!

Sizler; 25 yillik birinci dereceden memurlarin icerisinde; en hizli ve en uzun kosan, en uzun yuruyen, en iyi yumruk atan, en yukseklere tirmanabilen, en fazla agirlik tasiyabilen, attigini vuran... olmak zorundasiniz.

"Ben pilotum. Ben kurmayim. Ben bakimciyim. Ben masabasi adamiyim..." gibi bahalerle "asker" oldugunuzu unutamazsiniz!

Meshur, bizlere cuval geciren, Amerikali Orgeneral hergun 10 km kosuyor... Biliyor musunuz?

Uniformanizin altindan fazla kilolariniz degil, celik gibi pazilariniz gozuksun.

Sivil Burokratlarla yan yana durdugunuzda; "Turk Askeri" oldugunuzu konu-komsu, es-dost ve de dusmanlar bilsin!

Gozlerinizden operim!

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..