Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Genetiği değiştirilmiş gıda(GDO)

Genetiği değiştirilmiş gıda(GDO)
 

GMO gıdalar kanser, dahil bir çok hastalığa neden olmaktadır. Biz, bu gıdaları yiyerek ilerde yaratığa dönüşebiliriz. Artık, herkesin hayatı tehlikede. Bu gıdalar her yerde. Dünyamız ve düşünme şeklimiz değişecek.Doğan çocuklar insandan farklı olabilecek. Bunların arkasında büyük güçler ve büyük paralar dönüyor. İlaç ve gıda firmaları genelde beraber çalışarak insanlardan para kazanmaktadır. Bu sistemin diğer hedeflerinden bir tanesi de insan nufusunu kontrol altında tutmaktır. Bu doğal ve adaletli olmayan sistem değişim için, gıdalar kullanılmaktadır. Temiz çevre, gıdalar, eğitim ve sağlık insanların doğal hakkıdır. Bu tür gıdalar insan sağlığını ciddi bir şekilde rahatsız etmekte ve bir sürü insan bu gıdalar yüzünden hasta olmaktadır. İlaç firmaları genellikle devreye girerek insanların sırtından tekrar para kazanıyor.

http://www.policymic.com/articles/71255/10-corporations-control-almost-everything-you-buy-this-chart-shows-how

http://www.youtube.com/watch?v=a6OxbpLwEjQ 

 
Toplam blog
: 36
: 491
Kayıt tarihi
: 28.10.13
 
 

Marmara Üniversitesi Endüstri Mühendisliği okudum. Yüksek Lisansımı Almanyada yaptım. Sağlık,  te..