Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '09

 
Kategori
TV Programları
 

Geniş aile!

Geniş aile!
 

Kanal D'de yayınlanan "Geniş Aile" dizisini seyrediyorsunuzdur. Ben de seyrediyorum. Beğeniyor musunuz peki?

Ben beğenmiyorum! Hatta zararlı görüyorum! Türkçesi bozuk çünkü! Konusu da basit bir kere! Diziyi sürükleyen replikleri! O da argo ile bezenmiş. Ve bu çocuklar için çok kötü bir örnek teşkil ediyor.

Mesela çocuğunuzun size "Naber lan alttan gelen!" dediğini duysanız ne yaparsınız?

Ya da "ne demek istedi baba?" Diye sorsa! Gırla gidiyor böyle laflar!

Yapımcıların bu sözlerimi dikkate alacaklarını umuyorum.

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..