Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Geniş zamanlar

Geniş zamanlar
 

alıntı


Sıcak simit diyor
sesi uzaklaşıyor simitçinin
tadı aklıma bile gelmiyor
çok sevdiğim halde
canım hiç bir şey istemiyor.

Kedim olsam
kıvrılsam battaniyenin kenarına
okşasa sevdiğim bir el
mırlasam
oh bee
hayat bu.

Ne çektikçe uzayan hasret
ne gülünce ardı ağlamak
ne kalmışsa ardımda yarım yamalak
değmezmişsiniz demek
küstüm
oynamıyorum.

Deniz olsam
bana dalsam
kulaç atsam
ufku bulsam
oh bee
hayat bu.

Güzel olan ne varsa benden yana
inkar ettiğin
benden sonrada
bilme
derdim ama
demem
kadirşinaslık var serde.

Sen vazgeç
küllerinden doğmaz hiç bir aşk
üstelesende.

Ney dir aşk
içi üryan
delik deşik
üflendikçe inler
gecenin koynunda
anne şevkatiyle
uykusuz sallanan
bir tahta beşik.

Beşik olsam
tıkır tıkır
sanırsın tüm hal budur
oh bee
hayat bu
gece bitmezmiş
gün esrikmiş
bana nee
bakarız bi çaresine
bilahare.

Ve
vardır cevabı vav ın elife
doğrulmak yürek ister
gidişatsız kesire.

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..