Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Gerçeği ararken

Gerçeği ararken
 

Beynim
Azap aletim benim
Başımın içindeki
Sorularla boğuşan
An be an
Sinirlerin ağında
Örüldüğü binlerce
Gelgitlerin merkezi
Şüphelerin harmanı
Kimim ben
Nereden geliyor,
Nereye gidiyorum.
Ne yapmalıyım
Neden buradayım
Nedir gerçek
Yalan mı aynada gördüklerim
Zihnime ket vurmuş bir hayal mi
Bir ifrite yoldaş olmuş
Esrarı mı bir hokkabazın
Bir yanılsama mı gördüklerim
Daha mı gerçek
Zihnimdeki gerçek
Aynadaki gerçekten
Yüzleştim sandım derken
Korkular mıydı aynadaki mahiyet
Yalan mı şimdi gerçekten
Kemirir bir kurt gibi
Zihnimi bu sorular
Cevapsız mı kalacak
Benimle mi gidecek mezara
Ama yok.
Öyle kolay mı
Şimdi çözüm zamanı
Anlamalısın önce
Bir gizem midir herkes
Herşey bir bilmece mi
Tanımak için evreni
Önce tanı kendini
Meyvesisin çünkü sen
En küçük bu evrenin
Akılla bulamazsın tek başına gerçeği
Bir rehber anlatmadan baştan sona herşeyi
En doğru rehber ise
Efendisi alemin
Elçisi sahibinin
Gösterdiği ışıkla
Herşey bir anlam bulur
Kainat kitabında
Beyin dediğin ne ki
Gerçekleri anlasın
Sinir ağı bir dizi
Moleküller
Partiküller
Biyokimyasal kademeli dizi
Kendine kör aleme sağır
İşte çözdün şifreyi
Şimdi sen ağır ağır
Anlamazsın gerçeği gerçekle yüzleşmeden
Çıkamazsın yoluna çapraz labirentlerden
Düşünmeden bulamazsın düşüncenin özünü
O rehbere yoldaş ol
Dinle onun sözünü
Yanlış yollarda giden
Ulaşamaz gerçeğe
Unut gitsin uzatma
Eğri paradigmayı
Saçma varsayımların

 
Toplam blog
: 79
: 717
Kayıt tarihi
: 30.12.07
 
 

1963 K. maraş doğumluyum. Bir kamu üniversitesinde öğretim üyesi olarak çalışıyorum. Muayyen zama..