Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '19

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Gerçeği Gör Artık AKP

Gerçeği gör artık sevgili AKP

Gerçek gerçek

Matematik gerçektir bunu yaz aklına

Benim derdim

Siyasi söz söylem değil

Beni bilenler bilir

Benim derdim sevgili AKP

Ülkem

Gerçek anlamda güzellikler yaşasın

İnsanlar

İlişkilerde gülüm balım olsunlar

Kırmadan kırılmadan güzel yaşasınlar

Dayanışma oluşsun aralarında

Ortak girişimlerde bulunsunlar tereddütsüzce

Yeni iş yerleri çoğalsın

İşsizlik azaldıkça azalsın yok olup gitsin

İç ilişkiler

Dış ilişkiler

Matematik gerçekler üzerine otursun

Yanlışı asla yaşamasınlar

İç barış tam olarak otursun yerli yerine

Dış barış üzerine yoğunlaşılsın

Bu da matematik gerçeklerle oluşsun

Şunu unutmayın sevgili AKP

Matematiğin çözemeyeceği dünyevi sorun yoktur

Siz bunu kabul edip onunla yola devam edeceksiniz

İş ve dış barış üzerinde samimi çalışmalarınız olacak mutlaka

Sorunlarla karşılaştığınızda

Matematik çözüme başvuracaksınız

Asla paradoksa kaptırmayacaksınız kendinizi

Matematik doğruları arayacaksınız onları uygulayacaksınız

Aklınıza geleni değil doğru nedir diyerek onu kullanacaksınız

Ünlü matematikçi ve Fizikçi Einstein’ı

Yol gösterici olarak takip edeceksiniz

Bugünlere kadar sizi bir öğretmen olarak değerlendiriyorum

Sevgili AKP

Notum zayıf

Geçer not alamıyorsunuz bir türlü

İş ve dış ilişkilerde zayıfsınız

İç ve dış ilişkilerde yüksek stres yaşıyor ve yaşatıyorsunuz

Bu zayıf not aldırıyor size

Ekonomi yönetiminiz başarısız yani zayıf

Ekonomi bilimdir sevgili AKP

Bilimi kullanarak yönetilen Ekonomi asla gelgitler yaşamaz

Ama yaşıyor işte yani yaşatıyorsunuz

İşte bu konuda da notunuz zayıf

Siyaset yapılanmanız yanlış

Siyaset ülkenin güzel güzel yönetilmesi için kurguludur

Siz siyaseti savaş aracı yaptınız adeta

Her önünüze gelenle kavgalısınız

Oysa siz iktidarsınız size düşen herkesle güzel geçinip

Ülkeyi güzel işler halde tutmaktır

Yani sevgili AKP

Her şeyden herkesten önce siz güzel olacaksınız

Güzel düşüneceksiniz güzel söyleyeceksiniz güzel davranacaksınız

Matematik gerçeklerden asla sapmayacaksınız

Şunu asla unutmayacaksınız sevgili AKP

Sadece matematik gerçekler eleştirilmeden herkesçe kabul görür

Bunu asla unutmayın

Ve daima matematik gerçeklerle yol alın

Benden bu kadar canlarım

Bugünkü notunuz zayıf dilerim bu zayıfı düzeltirsiniz

İyi pekiyi yaparsınız ülkeyi güzellikler ülkesi yaparsınız

Benim dileğim bu canlarım

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..