Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

06 Mart '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gerçek aşk sensin gamzelim

Gerçek aşk nedir diye sorana daha düne kadar aşk yalandır, yok öyle bir şey diye cevap verirdim. Bu inadım 27 yıllık ömrümün 26 yılını aldı. Ancak bu durum karşıma sen cıkana kadar sürdü gamzelim. Yalan mıydı senden önceki yaşadıklarım bilmiyorum, yoksa bir yılda aşk kelimesinin anlamımı değişti yada kafama taşmı düştü onuda bilmiyorum ancak bildiğim birşey var seninle buldum kaybettiklerimi yada hiç yaşamdıklarımı. Bazen düşünüyorum; ya karşılaşmasaydım seninle, ya otuzuma merdiven dayadığım bu zamanda cıkmasaydın karşıma, ben hala aşkı yalanlayacak ve aşkı uğuruna dağları delen Ferhatları gözleri dağlanan Mecnunları garipseyecetim. Düşünüyorum hayatıma girmekle ne kadar cok değer katmışsın hayatıma.

Durduk yere kalbimin icinden gelen bir coşkunun senden kaynaklandığını bilmek, seni hatırlayınca etrafıma anlamsızca gülücükler saçmak ne oldu bu çocuğa dercesine bakışları üzerime çekmek ve seni beklemek saatlerce, herdefasında aynı heyecanı yaşamak seni görünce, ellerimin tutulduğunu hissetmek ve senin yanaklarının al al olduğunu sezmek. Senin heyecanından devamlı saçlarınla oynaman, ve benim herdefasında sana; ne? ne oldu yıne? diye sormalarım ve seninde hiç demen.

Gözlerinde pırıl pırıl berrak o ışıltıyı görmek ve o ışıltının etkisiyle erimek.
Bazen iş esnasında dalıp gitmek yanında olmak ve tüm stresi unutmak işin, dünyanın, derdin, kederin, hepsinin tekerine çomak sokmak. Canım benim bana yaşattıkların icin sana teşekkür ediyorum ya olmasaydın ya çıkmasaydın karşima, işte ozaman örümü etrafımdakilerin aşk hikayelerini dinleyip iç geçirerek mi tamamlardım?

Şimdi soruyorum kendime gerçek aşk nedir diye , çok fazla cevap buluyorum artık. Kısaca gerçek aşk senin sağ yanağındaki gamze olmak ve seninle gezmek herzaman. Sen her gülücük attığında çevrene benide göstermiş olman. Yasak asktan gamzelisine sevgilerle...

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..