Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Duygu Külünkoğlu Meriç

http://blog.milliyet.com.tr/cizimim

03 Eylül '12

 
Kategori
Magazin
 

Gerçek aşk

Gerçek aşk
 

Beren ve Kenan - www.cizimim.com


Pek fazla dizi izlemeyen biri ( daha doğrusu Türk dizilerini izlemeyen, en sevdiği Doctor Who olan biri) olarak magazinle pek işim olmaz. Ama gene de TV kanalları insanın gözüne gözüne sokuyorlar zorla aşkları, aldatmaları, dedikoduları. Şu sıralar Kenan Doğulu ve Beren Saat aşkı gündemde. İlk gördüğümde ( Hem de ana haberde ???) "bu da reklam için yapılan bir birliktelik her halde" diye geçti içimden. Öyle ya ana habere çıkacak kadar önemli bir olaydı bu !! Bundan iyi reklam mı olur. Gerçi Kenan Doğulu'nun böyle bir reklama ihtiyacı var mı ? Yaptığı albümlerle ve müziği ile oldukça başarı elde etmiyor mu ? Gene de bilinmez tabi. Albüm satışları eskisi kadar iyi değil. Sadece konserlerden kazanıyorlarsa parayı o zaman da reklam lazım tabi.

Beren Saat için ise durum daha farklı. Belki dizilerin üzerine yapışan imajlarından kurtulmak için böyle bir yola gitmiş olabilir. Belki saf aşık rolüdür bu ilişkideki durumu. Nede olsa bizim ülkemizde ciddi ilişkisi olanlar birden "bacım" statüsüne yükselirler. Gene de günahlarını almamak lazım. Belkide gerçekten aşık olmuşlardır. Buna inanmak istiyorum ben. Yani aşkların eskisi gibi hala gerçek olabileceğine. İki gün ateşli aşık, 3. gün nefret ediyorum boyutunda olan, çocuk yapıp ayrılmaya kadar varan sahte ilişkilerden artık oldukça sıkıldım. Bilmem ki belkide magazin camiasında hayat bizimkinden çok daha farklı ve zordur.

Şimdi "e iyide sana ne" diyenlere "haklısınız" diyorum. Ama kardeşim, her yerden çıkıyor bu aşk meşk olayları karşımıza. Tv de, gazetede, radyoda, internette. Memlekette haber yapacak konu yok ya !!!! bu yüzden her halde. E durum bu olunca ben de eksik kalmayayım dedim.

Sağlıcakla kalın.

 
Toplam blog
: 6
: 944
Kayıt tarihi
: 10.08.12
 
 

Stajer olarak görev yaptığım meslek annelik, uzman olduğum kariyer ise grafikerlik. Stajerlik hay..