Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '14

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Gerçek Baba olmak

Gerçek Baba olmak
 

Babalar Günü


Babalar günü...

Benim için hiç bir şey ifade etmeyen bir gün.

Küçük yaşta terkedip gitmiş, bir daha ayarıp sormayan, sorumsuz bir babanın kızıyım.

Kimselere belli etmesemde bir yanım hep eksik kalmıştır. 30 yaşına geldim ama bazı şeylerin acısı geçmiyor, hala ilk günki gibi taze. Böyle günlerde canım daha çok acıyor, isyan etmiyorum sadece üzülüyorum; bir kaç gözyaşı süzülüyor gözlerimden o kadar...

Yanınzda olup, size sahip çıkan, sarılıp konusabileceğiniz bir babanız varsa ne mutlu size. Sevdiklerinizin kıymetini bilin, sevdiğinizi söyleyin. İnanın ki sizin yeriniz de olmak isteyen çok kişi vardır ; başta ben :)

Gerçek olan babaların babaların günü kutlu olsun.

 
Toplam blog
: 12
: 311
Kayıt tarihi
: 07.06.14
 
 

İşletme Fakültesi ,Kişisel gelişim, şu an çalışmasam da insan kaynakları alanında deneyimli, anne..