Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gerçek bir aşk umuduyla...

Gerçek bir aşk umuduyla...
 

Hep bir başlangıç zamanı ararız kendimize, bir şeyleri yapmaya başlamak için. İşte hepimiz için büyük bir fırsat, heyecan ve coşkusuyla yepyeni bir yıl…

2012’nin son günü biraz düşündürdü beni... Bütün bir yıl boyunca hiç bu kadar derin düşünmedim belki de… Tek bir şeye odaklandım, tek bir soru sordum kendime; yeni yıla girerken yanımda kim var? Peki bir önceki yeni yılda kim vardı yanımda?

İşte bu soru beni aldı, o güne kadar hiç olmadığım bir boyuta götürdü;  gerçeklere…

Anladım ki aşk; paylaşım varsa, yaşanabiliyorsa anlamlı… Seni çok seviyorum, her şeyimsin, canımsın... .Eeee ! Ama yanımda hiç yoksun…  Hiçbir özel günde, seni özlediğim herhangi bir günde, sana ihtiyaç duyduğum herhangi bir zamanda hiç yanımda değilsin… Sebeplerin ya da bahanelerin, senden daha çok varlar hayatımda…

Hasta olduğumda, üzüldüğümde, yıprandığımda, hatta kaprislerimde bile her zaman yanımda olan biri var, ama o kişi de sen değilsin !

Peki sen nerdesin?

Sen hep olmanı istediğim, çoğu zaman hayal, çoğu zaman ümit ettiğim bir yerdesin.  Ve anladım ki; sen hep orada olacaksın… Hep benim ümitlerimde, hayallerimde kalacaksın…

Yeni yılda gerçekler üzerine kurulmuş bir hayat ve gerçek bir aşk umuduyla…

Sevgiyle kalın…  

 
Toplam blog
: 38
: 1605
Kayıt tarihi
: 10.08.11
 
 

İstanbul doğumluyum. İçimden geldiğinde yazmak ve yazılarımı sizlerle paylaşmak için buradayım.  ..