Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Gerçek bir sprituel...

Gerçek bir sprituel...
 

Gerçek bir sprituel gücünü sevgiden alır

Gerçek bir sprituel’in dünyasında öfke,kin,nefret gibi olgular yoktur.

Gerçek bir spritüel “hiç” lik kavramını benimsemiş,özümsemiş insandır.Çünkü gerçek bir sprituel , insanın hiçbir zaman “tam” olmayacağını,nefes aldıgı sürece her sanıye gelişmekte oldugunu bilir.

Gerçek bir spritüel  affedicidir.Çünkü tek bir yaşam hakkı oldugunu bilir ve bu yasam hakkını dün’de yasarak harcamaz.

Gerçek bir spritüel  tatışmacı degıl uzlaşmacıdır.

Gerçek bir spritüel  duvar değil köprüdür.

Gerçek bir spritüel  el çeken değıl el uzatandır.

Gerçek bir spritüel’in ilişkileri alış verişe dayanmaz.O sadece vermek istediğini öz iradesiyle beklentisiz verir çünkü beklentisiz verilenlerin katlanrak birgün karşısına geleceğını bılır.

Gerçek bir spritüel  kendi hayatının hakimidir.

Gerçek bir spritüel  kaşlarını çatmak yerine gülümsemeyi seçer.

Gerçek bir spritüel  “senden nefret ediyorum”demek yerine “seni sevgiyle serbest bırakıyorum” der

Gerçek bir spritüel  “ben,ben,ben”demez.

Gerçek bir spritüel  başta kendine ve çevresine saygılı,nazik,duyarlıdır, karsısındakı ıle aynı fikri paylaşmasa bile...

Gerçek bir spritüel  yalan söylemeyi beceremez çünkü katlanarak ona geri geleceğını bılır.

Gerçek bir spritüel  bilmedği konularda “bilmiyorum” diyebilendir.

Gerçek bir spritüel  her durumda sakinliğini maximum düzeyde korumaya çabalayan kişidir.

Hadi canım sende...tam bir polyannasın Ayça...

ÖYLE Mİ?????

Gerçek bir sprituel herşeyden önce egosuna hükmedebilen kişidir.

Sevgilerimle...
Ayça Akın
http://www.aycaakin.com
https://twitter.com//aycakn

 
Toplam blog
: 43
: 5568
Kayıt tarihi
: 08.04.12
 
 

"HADİ CESARET" ve "YAŞAMAK ŞART" adlı kitapların yazarı olan Ayça Akın,16 Mayıs 1981 İstanbul doğ..