Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '07

 
Kategori
Sinema
Okunma Sayısı
856
 

Gerçek dedikodu

Gerçek dedikodu
 

Bir gün yakışıklı , bir o kadar da çekici bir adamla tanışsanız ve adamın hem anneannenizle, hem annenizle birer gönül macerası yaşadığını öğrenirseniz, arkanızı dönüp çeker gider miydiniz?

Ya da adamın etki alanına girip, biraz da sizi saran yasaklılığın , olamazcılığın cazibesine kapılıp ufak bir macera yaşamayı mı arzu ederdiniz?

Yok olamaz öyle bir şey demeyin, ya da bizim topluma çok ters bunlar da diye düşünmeyin zira bunun gibi olmasada daha garip olaylar az da olsa olabiliyor.

Ben sadece soruyorum cazibeli bir adam, geçmişte anneannenizin genç sevgilisi, sonra annenizin kavuşamadığı aşkı, sizin gerçek aşkınız olabilir mi?

Çok aşmış bir durum değil mi?

Düşünsenize aile yemekte bir arada , anneanne, anne, baba, çocuk ve damat.Ama damat ailenin bütün kadınlarıyla aşna fişne olmuş küçük kızkardeş dışında…Onun da yanına bile yaklaşamıyor ..

Bu durumu Amerikalı senaristler bile kabul edememiş olacaklar ki ‘Gerçek Dedikodu’filminde damat adayını ailenin gözde erkeği Beau (Kevin Costner oluyor) yerine gelinin uzatmalı erkek arkadaşını yapıvermişler.

Geçenlerde izledim bu filmi.Başrolde Jennifer Aniston, Kevin Costner , Shirley McLane oynuyor.Çok eğlendiğim sahneler de oldu filmde ama genel olarak işlediği konuya takıldım.

Babasına benzemediği için gerçek babasının annesinin herkeslerden gizlediği aşığı olduğuna inanan Sarah, ne yapar ne eder onu bulur .Evlenmekten korkup , heyecan arayışına da girince kendini adamın kollarına atıverir.Tabii babası olamayacağının garantisini de alarak.Anneanne torunun aynı isime aşık olduğunu anlayınca, bu işin olmaması gerektiğini anlatmaya çalışır.Konuştukça eski defterler açılır ve Sarah uzatmalı avukat sevgilisiyle gerçekten evlenmek istediğini fark eder.

Film bu şekilde işleyedursun ben hala şu anneannenin sevgilisi konusuna takıldım kaldım bi kere.

Ya Sarah avukat sevgilisi yerine Beau ile birlikte olmak istediğini fark etseydi ne olacaktı?

Bir yanda aileden kesinlikle kabul görülemeyecek bir damat adayı , diğer yanda mutlu olma fırsatı.

Aile eğer bir damat adayını onaylamazsa görüşmek bile zülüm haline gelir çoğu zaman.Müdahaleler, cezalar, tehditler, restleşmeler…

Her ne kadar Sarah örneğinde durum biraz midesizlik gibi gözükse de gerçekten mutlu olunma fırsatı varken , sırt mı çevrilmeli?

Aşk içinde biraz da bencillik yok mudur?

Etik çatışmalar, yanlışlıklar yaşandığında söz konusu kendi mutluluğumuz aşkımız olduğunda ne yaparız acaba?

Tercih yapmak zorunda kalsak, ailemiz mi olur, aşkımız mı?

Herkesin kafasını karıştırdım değil mi?

Benim de karıştı zaten.

Bu arada bi yerlerde denk gelirse iyi vakit geçirmek için izlenecek bir film, ’Gerçek Dedikodu’.

Bir de benim gibi saçma sapan konulara takılmak isteyenler için ideal.

Itır Arayıcı

Not:Resim www.ntvmsnbc.com’dan alınmıştır.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

insanız ve bizi cezbeden,tutan, yakan,heyecanlandıran herşeyin peşine takılıvermekten kendimizi alıkoymamız çok kolay değil.Aşkı elde edemezseniz acı çekeceğinizi bilirsiniz ve buna katlanmak istemezsiniz.İşte asıl bencillik buradadır.Aşk için gözealdığınız herşeyi aslında kendi ruhunuz için gözealırsınız.Adam umrunuzda değildir.Ya da kadın...Söz konusu aşk ise ki aşk sevgiden çok farklıdır herşeyi mübah sayabilirsiniz.Etik veya değil yoksa aç kalmak ya da güzel bir yemek yemek arasında tercih yapmış olursunuz.Bence...

Ozlem Ozkulak 
 14.06.2007 2:05
Cevap :
Genelde de karnımızı doyurmaktan yana kullanıyoruz tercihimizi değil mi?:) Teşekkür ederim güzel yorumunuz için,sevgilerimle,  14.06.2007 15:56
 

bu filmi geçen yaz sinemada izlemiştim bu karmaşık ilişki ilk çıktıgında yuhh demiştim onu iyi hatırlıyorum bide uzatmalı sevgili bizden olsa o kadar anlayılı biri olmazdı zannedersem ama eglenceli iyi oyuncuların oldugu bir film ve aşk birazdan fazla bir bençilliktir.

fgs53 
 13.06.2007 18:12
Cevap :
Biz de kesin 3, sayfaya konu olurdu.:) Amafilmdeki ilişki evet ya kolay kolay herkesin kabul edeceği bir olay değil. Teşekkürler ve sevgiler,  14.06.2007 12:23
 

Yazının içinde geçen bir soruyu başlığa yazdım :) Ve cevap veriyorum: aşkın içinde biraz değil epey bir bencillik var bence..:) Hatta aşık olduğu kişiyi düşünür gibi gözüktüğü anlarda bile,aslında kendini düşünmektedir.Zaten bu bencillik bitip karşısındaki kişiyi düşünmeye başlarsa aşk bitmiş,sevgi başlamış demektir :)

Kenan Soyalp 
 12.06.2007 14:04
Cevap :
Aslında aşk bencillik demek değil midir ?diyecektim biraz yumuşatmak istedim doğrusu:)))Ama evet hakılsınız karşındakini düşünmeye başlamak sevmeye başlamaktır.Teşekkür ederim, sevgilerimle..  12.06.2007 18:29
 

Filmde hoşuma giden şey Dustin Hoffman'lı Graduate'e yapılan göndermeydi, göndermeden ziyade o çapkın adamın Kevin Costner olmasıydı, film içindeki filmler çok eğlenceli olabiliyor.Seyredilebilir ve eğlenceli bir filmdi.Saygılar

Çiğdem Ya. 
 12.06.2007 13:32
Cevap :
Teşekkür ederim Çiğdem Hn. Sevgilerimle,  12.06.2007 18:32
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 50
Toplam yorum
: 276
Toplam mesaj
: 40
Ort. okunma sayısı
: 1972
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Eski reklamcı, hatta her daim reklamcı, geyik, kokoş, alışverişkolik, biraz uçuk, bir zati-muhteremi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster