Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '07

 
Kategori
Haber
 

Gerçek devlet adamı

Adam gibi adamdı gençti, dinçti, yakışıklıydı, yorulmak nedir bilmezdi, hep ülkesi için birşeyler yapmak isterdi, yeteri kadar yaptıda ama daha yapacakları vardı.

Türkiye gerçek bir vatan evladını yitirdi. TRT`nin başına geçtiği yıllarda televizyona ayrı bir bakış açısı kazandırmıştı ve TRT Ismail Cem ile birlikte altın yıllarını yaşadı. Daha sonraki siyasi yıllarında ismine hiç bir leke kondurmadan onurlu bir şekilde devam etti siyasi yaşamına. Dışişlerindeki başarısı birbirine siyasi düşman olan Yunanistan ile bile dostluk kurmasını başardı. Koltuk için kişiliğinden ödün vermedi, hep temiz kalmasını bildi kirli siyaset arenasında, adı geçen seçimlerde solda beraberlikte başbakan olarak geçince çok umutlandım işte dedim Türkiye`ye yakışan gerçek bir bir başbakanımız olacak. Nasip değilmiş siyasetin kaygan zemininde Başbakan olmak sayın Ismail Cem`e.

Rahatsiz oldugunu duydugumda cok uzulmustum sebebi duzgun insanlarin siyasetten uzaklasmasi siyasetin dahada kirlenmesine neden oldugu icin. Bugun gazelerde sayin Ismail Cem`i kaybettik diye okuyunca gercekten uzuldum demekki siyaseti adam gibi yapanlari insan unutamiyor. Ardinda piril piril bir isim ve aile birakarak aramizdan ayrildin nur icinde yat, topragin bol olsun sayin Ismail Cem.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...