Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Gerçek dostlarım benim

Gerçek dostlarım benim
 

kendi albumumden


Güzel insanlar ile birlikte idim hafta sonunda. Kızılderili çingenesi müzisyen arkadaşlarla güzel bir hafta sonu geçirdim. Gitarist Sezar'in hanımının ve yorumcu Rose'nin kız arkadaşının yaş gününü birlikte kutlamak üzere onların evindeki partide gün boyunca canlı müzik vardı. Sezar kendi elleri ile mangalla ilgilenerek ikinci bir hünerini bize sunmuş oldu. Rose'de misafirperverliğini gün boyunca gösterdi. Konuklar müzisyen olunca sohbet yerine müzik aletleri konustu. Rose senin ictiğin içki yok deyince ben bugün araba kullandığım için içmeyeceğim deyince çok güzel dedi. Başladım gülmeye kendi kendime. Latin yemeklerinden oluşan güzel bi menü vardı. Bende evde baklava yaparak menüyü renklendirdim. Yemekler yendikten sonra salona gectik. Müzik başladı. Bolivya`nin cerenge isimli müzik aleti var. Sazın küçültülmüşüne benziyor ama farklı ses çıkartıyor. Müzikle yaşam çok zevkli oluyor. Birde Bolivya`lıların iki kısımdan olusan bayanla erkeğin yaptığı aşkı anlatan bir dansları var. Dansın ilk kısmı bittikten sonra bayanla erkek içmekte oldukları içkiyi piste getirerek, beraber içkilerini sonuna kadar bitiriyorlar. Bu dans bana gore değil. Her danstan sonra bardaktaki viskiyi bitirinceye kadar içersem evin yolunu bulamam. Güzel insanlarin yanında zaman o kadar hızlı geciyorduki anlatamam saat gecenin onbiri olmuştu. Sabah saat altıda kalkmam gerekiyordu, aslında bu güzel ortamı bırakıpta gitmek istemiyordum ama. Yaşamın gereği olarakta işe gitmem gerekiyordu. Arkadaşlara hem davet ettikleri için hemde güzel bir gun geçirmeme sebep oldukları için teşekkür ederek ayrıldım.

Resimde elime gitar alarak resim çektirdim ama, gitar falan çaldığım yok. Kimseyi aldatmak istemem.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...