Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '10

 
Kategori
Dostluk
 

Gerçek dostluk ve dostluk yalanları

Gerçek dostluk ve dostluk yalanları
 

Sizin de başınıza benzer şeyler gelmiştir muhakkak:

' Ya senden bir iyilik isteyeceğim. Beni kırmayacağını biliyorum. Bak seval sen benim çok yakın arkadaşımsın ! '

Hayır, değilim; iyilik miyilik de isteme. Çünkü adım seval değil, seçil !

Arkadaşlık göreceli bir kavramdır. Çoğu zaman ahbaplıkla, hatta bir kere bir yerde tanışmış olmakla karıştırılır.

Lütfen kuralları doğru koyalım: Eğer tanıdığınız kişinin ismini ve soyadını, ne iş yaptığını, medeni durumunu, nerede oturduğunu ve cep telefonunu bilmiyorsanız, o sizin arkadaşınız değil, tanıdığınızdır.

''Kankayız'' , 'yakınımdır' ve 'o benim canım ciğerim' , arkadaşlık kelimesinin içini bu kadar boşalltığımız için icat etmek zorunda kaldığımız şeylerdir !

Özellikle mail arkadaşlığı, ve chat yapmak 'arkadaşlık' kavramını darmaduman etmiştir. Ben İzmir 'den' kelebek 63' ve Adana'dan 'elvis82' , birbirlerine bu isimlerle hitap ederek, internet üzerinden yaptıkları, playstation konulu sohbetlere, arkadaşlık adı verilmesini reddediyorum !

Bir de dostluk yalanları vardır size en yaygın dostluk yalanlarını açıklıyorum, karşılaştığınızda beni hatırlayın diye:

Gel ama sıkılırsın.

Kesin görüşelim, özledim.

Dur yanımda kağıt yok, ben seni ararım.

Aradım ama cebin kapalıydı.

Ve daha klasik örneklerden:

Düğününüz o kadargüzeldi ki...

Ayyyy gördüğüm en şirin bebek, Allah bağışlasın.

Ayol, ben bu böreği böyle lezzetli yapamıyorum işte.

Ve sizi daha fazla üzmemek için söylemeyeceğim birçok örnek...

Bir insanı farketmek için bir dakika , onun hakkında fikir yürütebilmek için bir saat, ondan hoşlanmak için bir gün gerekirmiş fakat onu unutabilmek için bir ömür yetmezmiş... Hayat bahçemizin çiçekleridir dostlar, sevgi ve gülücükle sulanmazsa kururlar...

Unutulmayan dostluklar adına... SEVGİYLE

 
Toplam blog
: 81
: 1488
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Çocuklara aşık bir öğretmen olmakla birlikte çocuk psikolojisi ve gelişim uzmanı olan hayatını ço..