Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '10

 
Kategori
Güncel
 

Gerçek müslüman…

Gerçek müslüman…
 

İŞTE SİZLERİN SAHTE ŞEYHLERİNİZ.


Bazı büyüklerimiz anlatır Müslümanlığı, anlatırken de sadece kendi doğrularına inanır ve yorumlarlar. Sadece doğruları onlar bilmektedirler ve onların dediği olmalıdır. Bakarsınız dini bilgileri sıfır noktasında olup kulaktan dolma bilgilerdir. Bu güne kadar bu ülkede Müslümanlık yaşanmamıştır sanki onları dinlerseniz. Allahtan iktidara Müslümanlar geldi de ülkemiz Müslüman oldu.

Bakıyorum her sokakta birkaç dergâh ne için ibadet için orada namaz kılıyorlar niye diye sorduğumda orada kılmak makbul deniyor. Peki, o zaman camiler ne için yapıldı. Ben mi Müslümanlığı yanlış biliyorum yoksa camiler değil mi? Bizim ibadethanelerimiz. Ama tabi camilerde yetkili din görevlileri var oraya gidersen Müslümanlığı öğrenirsin o zaman nasıl seni kandıracaklar. Onun için camiler değil dergâhlar makbul ve sende oraya giderek Müslüman olduğunu sanıyorsun. Sen oralarda sadece dini duyguların kullanılarak sömürülüyorsun.

İşte bu bilinçle dergâhlarda beyinleri yıkanan gerçek Müslüman olduklarını zannedenlerde sokaklara dökülüyor… Hey din elden gidecek aman ahhh. Sakın izin vermeyin. Sen bu güne kadar ibadet yapmak istedin de kafana silah mı dayadılar ibadet etme diye. Sen camiye namaz kılmaya gittin de cami kapısından mı? Çevirdiler seni. Geçen ramazan böyle bir dergâhta olan bir olay dergâha kamyonlarla patates indirdiler ve efendim fakirlere yardım etmek isteyen parasını verecek patates alacak ve fakirlere dağıtacak. Tamam, fakire yardım çok güzel asla karşı çıkılacak bir şey değil tamam da neden senden patates alıp bu yardımı yapayım. Bakalım o insanın patatese mi? İhtiyacı var yoksa başka şeye mi? Şimdi bu dini yardım oluyor değil mi? Yah bunun adı düpedüz din ticareti, dinden kendine nemalanma hani nerede Müslümanlık nerede Allah korkusu sizler bunları yaparken gerçek Müslüman oluyorsunuz. Öbür tarafta Allaha inancı doğrultusunda ibadet eden sizlerin nemalanmanıza ve oyunlarınıza gelmeyen kâfir oluyor.

Sizler nasıl bir oyun içindesiniz bunu görmekten haciz bir hale gelmişsiniz ve sizin beyinlerinizde tek düşünce oluşmuş biz gerçek Müslüman’ız ve bizden olanlar Müslüman diğerleri kâfir. Açın Kuran-ı Kerimi bir okuyun birde Türkçe mealini okuyun ve sakin bir kafa ile düşünün bakalım sizler mi? Gerçek Müslümansınız yoksa bizler mi?

Bunlar şıh yalanları ile sizleri sömürdü olmadı, şeyh yalanları ile sömürdü olmadı sofi yalanları ile sömürdüler olmadı bakalım daha ne kılıkla ne isim altında sömürecekler sizin dini duygularınızı…

Ve…

Sizler hala sömürge olmaktan kendinizi kurtaramadınız… Müslümanlık sömürülmeye göz yummak değildir… Artık kendinize gelin…

Burçak YAZICI

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..