Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Gerçek mutluluğun şimdi var olduğunu biliyorum

Gerçek mutluluğun şimdi var olduğunu biliyorum
 

Değişime sevgiyle kucak açıyorum


Gerçek mutluluğun şimdi var olduğunu biliyorum

Değişime sevgiyle kucak açıyorum

Geçmişi, şimdiyi, geleceği sevgiyle kabul ediyorum

Geçmişte takılıp kalmıyorum

Gelecekte yaşamıyorum

Şimdiyi, içinde bulunduğum bu anı yaşıyorum

Ve gerçek mutluluğun şimdi var olduğunu biliyorum

 

Esra Eray 

Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışmanı & Şifa Terapisti & Telkin Terapisti & Sembol İletişim Uzmanı & İnsan Kaynakları Uzmanı

hayatrehberleri@gmail.com 

İşiniz su gibi rast gitsin, yolunuz su gibi aksın, hayatınız su gibi ferah olsun, ışığınız bol olsun

 
Toplam blog
: 78
: 839
Kayıt tarihi
: 19.03.13
 
 

Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışman..