Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gerçek mutluluk

Gerçek mutluluk
 

Yalnız geceler


Çok geceler, uykumdan uyandıracak kadar beni terler içinde bırakan acılarıma isyan ederek geçti.

Yanımda sen olmasanda geceyi okşadım saçlarının yerine. Belki ben kırgın, belki sen yaralıydın.

Bir yüzüm gülen diğer yüzüm hep ağlayandı. Bir yüzümde ışık, diğer yüzüme ise karanlıklar hakimdi sana tutsak gecelerimde. Bir yüzümdeki o ufacık mutluluk ışığı baskın çıktı ve yüreklere sığmayan sevgi denizinde buldum kendimi. Denizin dalgaları o yaralı yüreğime her vurduğunda, sanki bendeki o geçmişin izlerini temizliyordu. Dalgalar üzerime her geldiğinde mutlulukları getiriyor, geriye çekilirkende kömürleşmiş karamsarlıklarımı alıp götürüyordu benden. Yaşadıklarımdan bana yalnızca acılar ve külleri kalıyordu. Kalplerde yaşayanlar asla ölmüyordu ve unutulmuyordu ama sevginin olduğu yerde de imkansızlık diye bir şey yoktu. Külleri karıştıran bir sevgi çubuğu sayesinde güneşi tekrar gördüm, hayata ve yaşama sımsıkı sarıldım. Gerçek mutluluk; Kurduğun hayallerde yaşamak değil, gördüğün gerçeklerle başa çıkmaktır. Mücadele etmektir.

Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..