Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '11

 
Kategori
Futbol
 

Gerçek Şampiyon! Fenerbahçe

Bana göre Fenerbahçe şampiyonluğu fazlaca hak etmiştir. Bunda kimsenin söyleyebileceği bir kelime olamaz ve olmamalı. Çünkü tırnağı ile kazıyarak elde edilen bir şampiyonluktur. Şöyle söylemek gerekirse sanki rakiplerimiz tıpkı geçen yıl olduğu gibi bizi şampiyonluktan etmek için varını yoğuna ortaya koydular. Trabzonspor’u da şampiyon yapmak için gayret bile gösterdiler. Yani Trabzonspor şampiyon olsaydı Fenerbahçe’nin ki gibi değerli olmayacaktı. Çünkü her ikisi de Avrupa’da boy ölçüşecekler. İkisin da de karşılarında çok güçlü rakipler olacak. O rakiplerle karşılaşmak için de bazı şeyleri de hak etmek lazım. Ben bir Fenerbahçeli olarak bunu hak ettiğimiz düşünüyorum. Çünkü kaşımızda top oynamak isteyen son dakikalar da bile gol atmayı arzulayan bir Sivasspor vardı. İyi ki de öyle vardı. İşte biz bu takımı deplasmanda yendik. 4-3 Sivasspor sıralama da son sıralar da yer alan bir takım. Haftalar önce ligde kalmayı garantileyen rahat bir takımdı. Buna rağmen Fenerbahçe için zor bir maç oldu. Ya Trabzonspor’un rakibi D.Ç. Karabükspor ise üst sıralarda yer almak için puanlar toplayan ve ligimizde alkışlanan bir takım. Ama gel gör ki Sivasspor’un gösterdiği direnci gösteremedi ve Trabzonspor’a faklı bir şekilde yenildi. 0-4 İşte bu olmadı Karabükspor. Ben burada Sivaspor’a gösterdikleri direnç sebebiyle teşekkürlerimi arz etmek istiyorum. Üstelikte son dakikalar da süre biraz daha olsaydı maç bitmeden şampiyon olma rehavetine kapılan Fenerbahçe’ye ders bile verebilirlerdi. Ama Fenerbahçe istediğini aldı. Onun için Fenerbahçe’nin şampiyonluğu çok değerlidir. Bütün Fenerbahçelilere kutlu olsun.
 

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..