Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gerçek Sevgi

Gerçek Sevgi
 

Konuşan Orkidem. Ben çekmiştim.






Gerçek Sevgi


Bir zarafet bir inceliktir

Değer vermesini bilmektir

Yapay ayrımların hayattan çıkarılmasıdır

Birlikte olmaktan sevinç duymaktır

Eşitliğin göreceli duyumsamasıdır

Güvenmektir

İnanmaktır

Paylaşmaktır

Dostluktur

Bilinçtir

Hesapsızdır

Çiçekdir özverili bir bakım ister

Tüm güzelliklerin temel unsurudur

Yaşamı yaşanası yapan, yaşam sevincidir


Sevilmiyorsak eğer, sevmeyi beceremiyoruz demektir

Mine
Mayıs 2004


Bir zamanlar "gerçek sevgi"yi, bir kaç dakika içersinde böyle yorumlamıştım. Düşüncelerimde dünle bugün arasındaki fark: O taşların yerine oturduğunu, duygularımın inanca dönüştüğünü, sağlam bir duvar gibi karşımda yıkılmazlığını görebiliyorum. Bunun adı,"Düşüncelerin gücü" olmalı.

 

 

 

 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..