Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Gerçek ve düşler

Gerçek ve düşler
 

Gerçekle düşler arasındaki incecik sınırdayım..Bazen gerçek yaşamda mı yoksa düşlediğimde mi yaşıyorum ayırt edemiyorum. O kadar benzer yönleri var ki..En kötü olanı ise arada sıkışıp kalmak.. Nereye ait olduğunu bilememek.. Kimi zaman karıştırıp birbirine ruhumu yaptığım işkenceyi görüyorum… Sonra kocaman bir çığlık yükseliyor... “Dokunma bana... Git dünyamdan, uykularımdan, rüyalarımdan”

Kocaman bir boşluk var içimde. Gerçekle düşüm arasındaki sınırın ne olduğunu anlayamamanın oluşturduğu..Yalnız kalıp gerçek yaşamdan uzaklaşmak istemiyorum.. Ya da gerçek yaşama dalıp düşlerimden ayrı kalmak.. Bir gayretle olur olmaz her şeyi koymaya çalışıyorum o boşluğu… Daha çok konuşuyorum, daha çok sorguluyorum yaşadıklarımı, yaptıklarımı. Hayatı,zamanı,havayı,suyu,aşkı, sevgiyi, "O"nu sorgular oldum da bir kendimi bunun dışında tuttum.. Acı verir belki cevaplar ya da bulamam kendimi tek bir kelimede bile... Oysa tüm soruların cevabı içimde kocaman bir düğüm oluşturuyor...Sorun sadece gerçekle düş arasında sıkışıp kalmak. Hiç bir şeyi üst üste koyamamak. Anlamsızlığın kaynağını bilipte gözardı etmek.. Zamanın içinde öylesine amaçsızca gezinmek...

Dün Celal Çelik’in “ Bir genç kızın günlüğünü okumak” yazısından sonra çıkardım çekmecemin en arkasında duran günlüğümü. Ne kadar uzun süre geçmiş tek bir satır bile eklemeyeli. Neler yazmışım o yıllarda. Her şey o kadar masum ki… Bazen kaçık bazen sakin ama hep uçlarda bir genç kız.. Şimdi her şeye bir anlam yüklemeye çalışırken o dönemlerde anlam aramadan sürüp giden bir heyecandı herşey.. Baktığında ayakları sağlam basan yaşama sıkıca bağlı gibi görünsem de tekrar bir dönüş var o yaşam tarzına… Uçlarda, karmaşık ve hayata çocukça bakan bir gözle yeniden dalmak. Kötü olan ise o masumiyetin ve saflığın ne bende ne de yaşamda kalmaması.. Masumiyetini kaybetmiş bir yaşam, saflığını kaybetmiş aşklar… Ruhu ise bu durumdan karmakarışık hale gelen insanlar…

Bir genç kız/kadın hep uçlarda yaşar. Bir yanı sevgiyle paralel bakmak ister yaşama bir yanı hep hüzün ve ölümle çelişir. Her şey yolunda giderken birden zehredebilir hayatı kendine… Kocaman çığlıklar yükselirken içinde, yüzündeki tebessümle şaşırıp kalırsın… Gerçekle düş arasındaki karmaşadan doğan tepkidir belki bu.. Ya da yaşama olan isyan..

Resim Kaynağı : http: //img412.imageshack.us/img412/1077/pm12115large7ds.jpg

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..