Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '12

     
    Kategori
    Aşk - Evlilik
     

    Gerçekle düş… Düşle gerçek…

    Gerçekle düş… Düşle gerçek…
     

    Amannn ne uzun geceydi sabah olmak bilmedi “kirpik kirpiğe değmedi” derler ya işte aynen öyle… Sabaha kadar gözüm kapanmadı… Nihayet sabah oluyordu, perdeyi aralayıp sokağa şöyle bir göz attım, yerler hafif ıslaktı çişem çişem yağan yağmur dinmişti ama hafiften bir rüzgâr vardı…
    Tekrar başımı yastığa yerleştirdim, nedense hiç kalkmak istemiyordum gözlerimi yumdum ahh bir uyuyabilsem! Bir uyusam…
    Elindeki güller ne kadar çok güzeldi, hepsi daha tomurcuktu, tam elimi uzatım elinden gülleri alacağım sırada tutuvermişti bir anda ellerimi…
     “Merhaba “ demesi bile çok hoştu… Sesi titriyor gibiydi… Hele ben, ne yapacağımı şaşırmıştım bir anda:
    Merhaba! Dedim…
    Dedim ama nasıl?
    Şimdi bile düşünürken yüzüme ateşler basıyor, kalbim sıkışıyor sanki…
    Ne kadar süre kapıda öylece kaldık hiç mi hiç hatırlamıyorum, sadece ”neden geçmiyorsunuz kapıda mı konuşacaksınız” diyen kız kardeşimin sözleriyle bir anda irkilivermiştim…
    Sahi gülleri sevdiğimi nereden biliyordu?
    Hele çikolatayı sevdiğimi, özellikle bademli çikolatayı sevdiğimi nereden biliyordu?
    Kim veya kimler söylemişti acaba…
    Offf  off  bu düşüncelerden kurtulup bir uyuyabilsem…
    Hala daha masum korunmaya muhtaç bir çocuk gibi karşımda oturuşu, gözlerimin önünden bir türlü gitmiyor…
    Ya o gözlerindeki sevgi dolu bakış…
    Offff off daha ilk görüşte sevmek bu mu acaba?
    Gerçekten beni seviyor mu acaba? Kafam allak bullak oldu, bu soruların ardı arkası kesilmiyor artık…
    Yeterrr  yeterrr uyumak istiyorum… Elleri ne kadar sıcaktı ve yumuşacıktı… Gözlerindeki o bakışlar…
      “Günaydın bitanem günaydın.
      Hadi aç gözlerini,
     Uyan kalk artık, uyan,
    Bak pencerenden gökyüzüne,
    Güneş bugün senin için doğdu,
    Senin için bitanem…
    Sanma uzaklardasın benden,
    Bekli de hava bulutlu,
    Güneşi gizlemiştir
    Ama sen hisset,
    Güneşi görmeye çalış.
    Bulutlar hasretim,
    Yağmurlar gözyaşım,
    Güneş sevgim olsun
    Bitir hasretimi,
    Dağılsın kara bulutlar.
    Sil gözyaşlarımı,
    Yağmasın yağmurlar.
    Güneşi gör bitanem
    Güneş de saklı sevgim
    Günaydın bitanem
    Haydi, uyan aç gözlerini…”
    Günaydın bitanem günaydın… Ayırma gözlerini gözlerimden… Tut ellerimi sakın bırakma…
    Ne oldu? Saat kaç? Kimdi bana seslenen? Ben kime cevap verdim?
    1dost@sacide

     
    Toplam blog
    : 1
    : 342
    Kayıt tarihi
    : 22.09.12
     
     

    Ilhamur ağaçlarının mis kokularını yaydığı, Rengârenk güllerin açtığında Yıl 1957 aylarda..