Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Gerçekler her zaman güzel değildir...

Gerçekler her zaman güzel değildir...
 

Yattığı yerden sehpanın üzerindeki sigara paketine uzandı ve yaktığı sigaradan bir nefes çekip mutlu bir şekilde gülümsedi.

Yanında yatan genç adam şaşkınlıkla karışık sitem dolu hatta biraz da kızgın bir ses tonuyla;

Seni yanlış tanımışım, neden bana...

Genç kadın, sözüne devam etmesine fırsat tanımadan

Geçmişi hani konuşmayacaktık? diye cevap verdi.

Adam birden yerinden kalktı, bunu sormama gerek olmadığını sanıyordum. Ama sen...

Kadın yine devam etmesine izin vermedi ve sana kaç kez anlatmaya niyetlendim ama sen beni dinlememiştin. Hep kendinden bahsetmeyi seçip beni kendi düşlediğin gibi sanmayı tercih ettin.

Ben seni seviyordum ve seni tanıdığımı sandım. Öyle saf ve temiz..

Ne yani şimdi ben temiz değil miyim? Sen benden önce kaç kişiyle yattın?

İkisi aynı şey değil...

Nedenmiş o?

Ben erkeğim sen kadın...

Sadece sen de bakir değilsin ben de diye cevap verdi kadın ve devam etti. Galiba ilk olmadığı gibi son da olmayacaksın...

Adam hırsla giyinmeye başladı.

Kadın, banyo yapmayacak mısın? En azından beni aklından silebilmek için bunu yapmalısın veya temizlenmek için. Hani siz elinizi yıkayıp temizlenirsiniz ya...

Adam hiç cevap vermeden öylece çekip gitti.

Keşke öğrenmeyi isteseydi geçmişi, gerçekten de beni merak edecek kadar sevebilseydi diye düşündü kadın.

Kadın artık üzülmüyordu, bu da yalnız kendini düşünenlerden biri iyi ki fazla bağlanmadım diye düşündü ve yıkanmak için banyoya geçti...

O aslında birçok insandan daha dürüst ve temiz hissediyordu kendini. Bir gençlik hatasıydı onun ki , çok sevdiği bir erkeğe güvenmiş ama sonra yanıldığını öğrenmişti.

Bir arkadaşı, tanıdığım bir doktor var beş 5 dakikada dikiveriyor ve kimse de anlamıyor artık diye ısrar etmişti ama o sevdiği, değer verdiği birini böyle kandırmakla mutlu olamayacağını söylüyordu her seferinde.

Banyodan çıktığında bir sigara daha yaktı ve arkadaşını aradı.

Merhaba ne haber ? Hani bahsediyordun ya bir doktordan…

O da geç de olsa anlamıştı artık, dürüst olmak onu içinden çıkamayacağı daha kötü yaşanacaklara sürükleyebilirdi. Kendimi kandırmayı bırakıp, başkalarını kandırmaya hazırım artık diye söylendi saçlarını kuruturken…

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..