Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '10

 
Kategori
Güncel
 

Gerçekten güzellik yarışması mı!

Gerçekten güzellik yarışması mı!
 

Güzeller...


Merhaba,

Miss Turkey 2010 Güzellik Yarışmasının kraliçesi belli oldu. Ama sizce de durum biraz tuhaf değil mi! Yani güzellik yarışmasına katılan ve derece alan insanların şahısları ile ilgili zaten bir derdim yok ama adı güzellik yarışması olunca insan düşünmeden edemiyor.

Yani resme siz de bakın lütfen. İnternette daha büyük resimler de var. Yani siz bu fiziklerde bizi dünyada temsil edecek bir ışık görüyor musunuz? Burada enteresan bir durum yok mu? Güzellik yarışmasına katılacak adaylar belirlenirken veya başvurular arasından seçilirken biraz daha hassas davranmak gerekmez mi? Yani "Türkiye Güzeli" ni mi belirlemeye çalışıyoruz yoksa katılımcılar arasında en güzel olanı mı...Bu duruma bir açıklık getirmek gerekli değli midir.

Yani burada seçilen insanlar bizi temsil edecekler, sizce bir şansımız var mı? Yani şu sonuçları görünce ben gerçekten bu durumun, bu adayların nasıl belirlendiğinin, "gerçekten neye göre seçildiğinin" araştırılmasını isterdim.

İlk defa bir güzellik yarışmasında çıtanın bu kadar düştüğünü görüyorum. Bir kere şunu kesin anladım...

Güzellik yarışmasına katılacaksanız boyunuzun hiçbir önemi yok. Enteresan gerçekten...

Sevgiler

 
Toplam blog
: 142
: 1570
Kayıt tarihi
: 17.03.09
 
 

İnternet ve bilişim teknolojileri konularına ilgi duyan, yenilikleri takip eden ve bu yenilikleri pa..