Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '08

 
Kategori
Magazin
 

Gerdek gecesinde...

Gerdek gecesinde...
 

Abdullah Şahin 40 yıllık tiyatro sanatçısıdır!

Hani eskiden ‘’noktayla-virgül’’ isimli komedi ikilisi vardı ya,

Ha işte onların noktası olan Abdullah Şahin beydir.

Neyse konu başkadır!

Abdullah beyin affına sığınarak kullandığı birkaç cümleye bazı mizahi unsurları eklemek istiyorum.

İlk evliliğini ünlü tiyatrocu, sinema ve dizi oyuncusu Nilgün Bengü ile yapmış ve sonra ayrılmışlar. İşte o günleri anlatıyor…

Abdullah beyin kurduğu cümleler aynen şudur:

-Evlendiğimizde Nilgün Bengün 19, ben 20 yaşındaydım.

-Bursa'dan İstanbul'a okumaya gelmiş, gencecik, saf bir çocuktum.

-Hemen evlendik.

-O kadar saftık ki, gerdek gecemizde odamıza bir arkadaşımı bile davet ettim.

-Üçümüz bir odada kaldık.

Yahu abi gerdeğe girerken aynı odaya başka birisi alınır mı?

İyi de o arkadaş ne yapacak?

Hadi siz ve Nilgün hanım gerdek geçireceksiniz, odaya aldığınız o arkadaşın misyonunu, görevini bir türlü çözemedim…

Hayır, danışman mı, akıl hocası mı, gözetmen mi, öğretmen mi? O arkadaşı odaya hangi unvanla aldınız?

Hani kusura bakmayın ama bunları sormadan da edemiyorum.

Sonra ne demişsiniz?

-Çünkü arkadaşım otelde yer bulamamış, ortada kalmış.

-Biz gerdeğe girdik diye onu nasıl dışarıda bırakırım?

Ah abi ah! Yahu nerde kalırsa kalsın… Siz tam büyük hevesle evlenmişsin, zifaf gecesi yaşayacaksın, arkadaşını içeriye alacaksın, olacak iş mi abi bu?

Sonra devam ediyor?

-Şimdi olsa bize 'sapık çift' diye bakarlar.

-O günlerde öyle değildi.

-Şimdi olsa yapmam tabii.

O günler ile bu günler arasında ne fark var ki?

Hadi bunu geçtik diyelim… 40 sene sonra Nilgün hanımla gerdeğe girdik ama aynı odaya bir arkadaşımızı da aldık demenin manası ve amacı nedir?

Hayır, zor da olmuştur. Sorun yaşanmıştır. Yabancı birisinin yanında gerdek nasıl gerçekleşir ki?

Neyse bu kadar espri yeter artar bile…

Neler duyacakmışız değil mi?

Gerdek olmuş bitmiş, bize de dedikodusu kalmış yahu…

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/21 Eylül 2008

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..