Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Gitmek II

Gitmek II
 

Döndüğümde sana anlatacaktım bu olanları,
Olmayanları anlatacaktım sana,
Döndüğümde, ilk bahar mevsiminde, kurtulacaktık bu kıştan,
En baştan anlatacaktım sana,
Bu soğuk şehri ve bu soğuk şehrin soğuk insanlarını,
Döndüğümde, elini tutacak, gözlerine bakacaktım,
Isıtacaktım üşüyen bedenimi,
Döndüğümde aşık olacaktım sana,
En baştan, en baştan başlayacaktık yeniden,
Döndüğümde bir daha gitmeyecektim,
Gitmenin adı bile geçmeyecekti cümlelerimde,
Döndüğümde anlatacaktım sana neden bu kadar üşüdüğümü ve sesimin titrediğini.
Bütün gelecek zamanlı cümlelerimin başı 'döndüğümde' idi neredeyse.
Ve ben gittim.
Geri döndüğümde, ne o şehir duruyordu yerinde, ne de sokak lambaları.
Bir elektrik sıkıntısı yoktu ama her taraf karanlıktı.
Seni bulamadım.
Ve ben yine gittim.
Seni bulamamak üzere başka şehirlere.
Soğuk.
Karanlık.
 
..
© hoPeace
27.09.2009  15:55 / Sakarya
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..