Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Geri geldim

Geri geldim
 

Merhabalar,

Biliyorum yazmaya ara verdim. Bunun tek sebebi, eskisi kadar erken kalkacak enerjiyi bulamamam ve yarım saat, bir blog yazacak kadar yeterli bir süre değil ne yazık ki!

Hayatım bana nihayet geri geldi. 1994 ylı ağustos ayının 16'sında, bir trafik kazasıyla beni terk eden hayatım, 18 sene sonra artık, tekrar, bana geri döndü.

Gidiş sebebi neydi, tam bilemiyorum. Ancak gitmesi, benim açımdan kötü olmuştu.

Gelme sebebini ise biliyorum; çünkü hak ettim. Hem de deli gibi!

Sınavlarımı, zor dahi olsa, vermeyi başardım. Hayat üniversitesini bitireli de 2 yıl olmuştu ve master programındaydım. Ve anladım ki yüksek lisansı da bitirmişim geçtiğimiz çarşamba....

Çarşamba günü ticaret odasında "Mali Tablolar Analizi" eğitimindeydim. Neyi fark ettim? 1993 yılında İTÜ İşletme Mühendisliğinden mezun olurken, öyle bir donanımla mezun olmuşum ki, bugün bile bilgilerim, üzerine koyduğum tecrübeyle beraber, anlatılması tarifsiz bir güven aşılıyor bana iş hayatında ve çok şanslıyım! Profesör Kaygusuz ve ben, yaklaşık 1 saat, işletme yönetimi açısından maliyet muhsabesenin önemini, tartıştık. Bu arada sayın Prof. Dr. Fahir Bilginoğlu'na buradan teşekkürler; beni bu konuda yetiştirdiği için...

38 yaşından beri, yani Yetkin'den beri, hayata tutunmaya başladım. Ecrin'den beri ise hayata aşık olmaya! Ne gariptir değil mi? Dün bir arkadaşım, çocuğu olduğundan beri, eşiyle artık eskisi gibi olmadığından ve hatta onu başkasıyla değiştirmekten bahsetti. Yani benim %100 zıttım. Ona büyük bir hata yaptığını, eşyanın tabiatı gereği bu durumun normal olduğunu anlattım.

Yazık!

Hayatı ıskalamak çok kolay ve modern insanların en büyük hatası, hayatı ıskalamak!

Evet, artık gece hayatımız kalmadı!

Evet, artık ne sinemaya, ne tiyatroya, ne de konserlere gidemiyoruz!

Fakat zamanında, bunları ziyadesiyle yaptık!

Gece hayatının bir numaralı isimleriydik bir zamanlar; bu doğru!

Ama mutluluk burada değildi ki! Mutluluk evin içinde hissettiğin huzurda saklı! Bunu keşfetmen lazım!

Hayatını eline al ve onunla oynayıp mutlu ol!

Neden olmasın?

Kavi'l

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..