Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '14

 
Kategori
Deneme
 

Geri tepecek biliyorum..

Geri tepecek biliyorum..
 

Çavuş talimgahında arkadaşım Suat ile eğitim derslerinde hep arazi olurduk. Bi ton da dayak yerdik bu yüzden.

Zaman zaman yemekhanede düzenlenen eğitim derslerinde katıldığımız oluyordu..

Ağır mermileri fırlatmak için kullanılan hafif yapıdaki silahların adını unutmadım..

Geri tepmesiz top!

Geri tepmesiz silah!

Kötülük yapmak isteyenlere karşı fena halde köpürüyor, içimden asıyorum kesiyorum, bağırıyorum, çağırıyorum, öfkem dorukları aşıyor!

Sonra oturup düşünmeye başlıyorum..

Önce kötülük yapmak isteyen kişinin kalitesine bi bakıyorum.

Öfkem dindikten sonra sakin düşünmeye başlıyorum..

Diyorum ki kendi kendime, 'kötülük yapmak isteyen insan kalitesiz insandır, ben kaliteliyim'

Evet kaliteliyim..

Eğer bu bir ego'ysa mutlaka olmalı.

Kötü ve kalitesiz insanlardan farklı düşündüğüm için ben kaliteliyim, ben farklıyım.

Yanlış anlaşılmasın, buradaki ego, kompleks ve kendini büyük görmek anlamında değildir kesinlikle..

Kendi kalitenizi belirlemek açısından farklılığı vurgulamak içindir.

Farklısınız, çünkü iyimser pozitif ve kendinizle barışık insansınız.

Kötülük yapmanın kötü birşey olduğunu biliyorsunuz..

Kin nefret öc alma duyguları normal insanlarda değil, anormal insanlarda bulunduğunu biliyorsunuz.

Elbette ki herşeyin farkında olacaksınız ama size kötülük yapmak isteyene karşı kötülük yapmanın size fayda yerine zarar getireceğini bilmek en doğru seçenek olsa gerek.

Şimdi bu 'geri tepmesiz top' ne alaka? diyorsunuzdur içinizden haklı olarak..

Şöyle alaka..

Evrende üç enerji mevcut biliyorsunuz.

Evrenin kendi enerjisi, insanın bütünü enerjisi ve insan beynindeki enerjisi..

Hurafelere hiç inanmam.

Bilimsel verilere dayalı enerji frekansları konusu herzaman ilgimi çekmiştir.

Bir Alman pröfesorün üç enerji ile ilgili tanımı ve insanlar üzerindeki etkilerini okuyunca anladım ki böyle bir gerçek var..

Şöyle diyor kısaca Alman Pröf.;

- Zalim'in enerjisi yüksek frekasta olduğu için, mazlumu susturabiliyor yenebiliyor. Bir zaman sonrasında evrendeki enerji ile birlikte mazlumun enerjisi yükseliyor ve zalim'in boşluk anında enerjisi düşüyor, zayıflıyor ve kaybediyor..

Hani denir ya, 'alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste' diye..

Bu aralar rakamşörlerin stratejileri ile ilgili bir tiyatro oyunu izlemekteyim..

Aktörler, bir iki üç dört beş hatta altı..

Bi kısım oyuncu başrol oyuncudan yana, dığer kısım mağdur olandan.

Oyunda gerçek mazlumdan yana olanlar da var, mazlumdan yanaymış gibi görünüp mazluma dolaylı yollardan zarar vermek isteyen de..

Bu tipler biraz stratejisyen tiplerdir bilirsiniz.

Aklısıra kendilerince strateji belirler, rakam elde etmek için..

Vallahi geri tepecek!

Veya acı çekecekler!

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..