Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '11

 
Kategori
Siyaset
 

Gesi Bağları!

Ne güzel yahu!

Her parti meclisini çok oy aldığı yörede kursun!

Ankara’ya gerek yok!

Zaten Ankara’yı oldum olası sevemedim! “Gesi Bağları” bile yok!

İnanır mısınız bilmem; Gesi Bağları’nı önceden Ankara’da zannederdim ben! Kayseri’de çıktı! Derin bir hayal kırıklığı yaşamıştım!

Diyorum ki CHP de İzmir’de meclis kursun!

MHP Iğdır’da! (Yazları Tekir Yaylasında!)

AKP Konya’da!

Ankara’nın yükü de azalır böylelikle!

Halife oğlunun günahını aldık attık içeriye onu da! Şeyhimiz Almanya’dayken Anadolu Federe İslam Cumhuriyeti kurmuştu zamanında!

Sıra ona gelecek!

Gesi Bağları olmayınca ne edeyim Ankara’yı!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..