Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '07

 
Kategori
Okullar
 

Gesi bağları türküsü ve en büyük kupa

Gesi bağları türküsü ve en büyük kupa
 

İznik türkü yarışması

İlköğretim Okulları arası yapılan türkü yarışmasında Selçuk İlköğretim Okulu öğrencisi Şeyma SERİN 1. oldu. İznik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü' nün düzenlediği türkü yarışmasında 14 okul yarıştı. Birinciliği Selçuk İlköğretim Okulu’ndan Şeyma SERİN, ikinciliği Kadir Koyutürk İlköğretim Okulu’ndan Yusuf TOPÇU, üçüncülüğü Cumhuriyet İlköğretim Okulu’ndan Asiye EŞİYOK, mansiyon ödülünü de Elbeyli İlköğretim Okulu’ndan Gülbahar DEMİR aldı.

Selçuk İlköğretim Okulu Müzik öğretmeni Sibel ÇOBANTÜRK’ün sunuculuğunu yaptığı yarışmada jüriyi ilçe milli eğitim şube müdürü Nejat GÜL, Osman BOZKURT, Orhan BALIK, Erdal BOZDOĞAN VE müzik öğretmeni Yeşim DEMİRYAY oluşturdu.

Yarışmada derece alan öğrencilere kupa ve ödülleri ilçe milli eğitim şube müdürü Mustafa AYTEKİN, Malmüdürü Halil KUL verdi.

Tam bir türkü şöleni olan yarışma kalabalık bir seyirci topluluğu tarafından izlendi ve dinleyicilere müzik ziyafet verildi. Türkü yarışması Selçuk İlköğretim Okulu Adıyaman folklor ekibinin oynamasıyla sona erdi.

Selçuk İlköğretim Okulu müdürü İsmet ERTÜRK, Selçuk İlköğretim Okulu hanesine 1 kupayı daha kattık. Öğrencimiz Şeyma SERİN’e, öğrencilerimizi çalıştıran müzik öğretmenimiz Sibel ÇOBANTÜRK’ e çok teşekkür ediyorum dedi.

 
Toplam blog
: 23
: 2681
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Bursa İznik Elbeyli  İlköğretim Okulu Müdürüyüm. İyi bir miliyet okuruyum. Milliyet gazetesinin e..