Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '12

 
Kategori
Anılar
 

Geşmişten esintiler (2)

Sigarayı bırakalı beri kantine inmiyorum pek. Genellikle bahçedeki ocaktan içiyoruz çayı. Yağmur, kar gibi zorunlu durumlarda, kantine birkaç arkadaşla indiğimiz oluyor.

Ocağın yanındayız bir gün. Ayşe, ben ve yanlarımızda birer kişi. Derse gireceğiz birkaç dakika sonra. Yine derslerle ilgili konuşuyoruz. Zaten dersten başka ne konuşuruz ki?

Fakat bugün konudan, birazc...ık olsun sapma var. Hatice Hanım'ı konuşuyoruz. Daha doğrusu konuyu ben açıyorum.

"Bak Ayşe, aradığım özelliklerin tümü Hatice Hanım'da var. Hatta fazlasıyla var. Beni mahveden de bu fazlalık. Güzellik bence o kadar önemli değil. Kişinin "duyuşsal yönü" gelişmiş olmalı önce," diyorum.

Ayşe zoraki gülümsüyor. Yüz hatları geriliyor. Gözlerindeki bakışlar dikleşiyor. Böyle konuları ne zaman konuşsam, ne zaman başka bir bayandan bahsetsem, Ayşe'de benzer tepkiler görülür. Konuşmamaya çalışır, konuşursa sert karşılık verir. Konuyu değiştirmek zorunda kaldığım anlar olur.
Ankara, 1985

 
Toplam blog
: 425
: 3089
Kayıt tarihi
: 06.12.06
 
 

Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi..