Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '13

 
Kategori
Deneme
 

Geveze kuş

Geveze kuş
 

Alıntıdır


Hayat zaman zaman otur dizimin dibine der ve anlatır bana

Ben de tüm işimi gücümü bir yana bırakır otururum onun dizlerinin dibine.

Anlatır da anlatır bıkmadan usanmadan...

Ben bıkarım o bıkmaz.

Geveze bir kuş gibi konuşur da konuşur.

Kurtlar, kuzular,

İnsanlar, insancıklar,

Bir eli yağda, bir eli baldakiler...

Hoşgörüler, hoşgörüsüzler

Merhametliler, merhametsizler,

Zorbalar,

Devler, cüceler,

Sevgiler, sevgisizlikler,

Acılar hem en yakıcısından

En yakıcısından!

Dinler dururum yıllardır.

Dinlemeye de devam etmekteyim.

Bazen sabahlara kadar yastığım sırılsıklam olur kimseler görmez, duymaz.

Bazen kahkahalar diyarında dolaşırım ama kısa sürer kahkahalar diyarının turları.

Bazen kurtların vahşetiyle baş etmeye çalışır,

Kuzuların masumluğuna ve temizliğine şaşarım.

Yine sonunu bağlamakta zorlanıyorum

Öyle işte...

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..