Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Gezgin'in şiiri ( Tanrı’yı öldürdüler )

Gezgin'in şiiri  ( Tanrı’yı öldürdüler )
 

Gezdim dört bucağını dünyanın

Kırk yıl
Kırk kere
Hatta hatta
Kırk asır

Tanrı’yı aradım
Güneşi taradım

Tanrı’yı aradım
Canlıda
Taşta, toprakta

Berrak gölün yansımasında
Buldum onu sonunda

Beni çarmıha gerdiler
Sırtımdan hançerlediler

Kırkıncı kez doğduğunda ay / dolu dolu
Bin yerimde bin yara
Gözlerimde mil
Boynuma kadar gömülü kuma
Güneş atmış derece
Yumduruldu gözlerim
Tanrı uğruna

Hemde kaçıncı kez?
Kaç tanrı için öldüm ben
Kırk asır boyunca

Berrak gölün kıyısında
Berrak gölün kıyısında boğuldum!

Tanrı orada yumdu gözlerini

Okan Tınmaz 11.03.2008

 
Toplam blog
: 121
: 1814
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Almanya'da doğdum. Haylaz bir öğrenciydim. 16 yaşımdan beri ticaretle ilgileniyorum. Şu anda büyük b..