Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '13

 
Kategori
Güncel
 

Gezi Parkı Direnişi; 'Ali İsmail Korkmaz'

Gezi Parkı Direnişi; 'Ali İsmail Korkmaz'
 

Ben Ali İsmail Korkmaz.

Bana kalleşçe vurup düşürdüklerinde 19 yaşındaydım ve dünya yıkılana dek 19 yaşında kalacağım.

...

Ben bir çapulcuydum, hayat doluydum. Acaip marjinaldim. Haluk Levent'i çok sever, Pink Floyd dinlerdim. 

Henüz büyümemiştim. Ama büyüklerimi çok severdim, 15-16 yaşlarımda arkadaşlarımı organize eder Huzurevlerini ziayrete giderdim. 

Eski kıyafet ve kitapları toplar arkadaşlarımla köy okullarına götürürdüm.

Gezmeyi çok severdim, lisedeyken Avrupa Birliği projeleri ile iki defa yurt dışına çıktım.

Hayvanları çok severdim. Arkamda sizlere emanet bir Golden Retriever bıraktım.

Karizmaydım. Fenerbahçeliydim. Eğlenceliydim.

Dört kardeştik, iki de yeğenim vardı. Yeğenim Tuana'ya sana bir şey olursa ölürüm derdim. Ona bir şey olmadı. Ben öldüm.

Bulunduğum  her ortamın resmini çekmekten müthiş zevk alırdım.

En çok sevdiğim tişörtümde barış logosu vardı.

Yengem altı aylık hamileydi  ve doğacak yeğenimi çok merak ediyordum. Nereden bilebiliridim adaşım olacağını.

...

Ben Ali İsmail Korkmaz.

Bana kalleşçe vurup düşürdüklerinde 19 yaşındaydım ve dünya yıkılana dek 19 yaşında kalacağım.

...

http://www.baskahaber.org/2013/07/abisi-ali-ismail-korkmazn-fotograflarn.html

...

Karşılıksız, koşulsuz, dört dörtlük bir vatan sevgisinin harman olacağı günlerde sarmaş dolaş olmak üzere.

 
Toplam blog
: 262
: 1569
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..