Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Gezi Parkı'ndan bir mektup aldım

Gezi Parkı'ndan bir mektup aldım
 

Gönderenin isteği üzerine aynen aktarmayı boynumun borcu olarak görüyorum, gururla. Gönülden sevgi, saygılarımla.

"Bir Çapulcunun mektubu,
Öncelikle yazı içerisinde yapacağım imla hatalarıı için özür dilerim. Öncelikle kendimi tanıtmak istiyorum. 27 yaşında, lisans eğitimimi elektrik elektronik mühendisliği üzerine yapmış özel sektörde çalışan sade bir TÜRKİYE CUMHURİYETİ vatandaşıyım. Bu 12 gün içerisinde iyi ki çapulcu olmuşum dediğim noktaları ve üzüldüğüm noktaları paylaşmak istiyorum.
Çapulcu olmaktan gurur duydum çünkü;
• 20 gün öncesinde birbirine düşman gözüken taraftarların kol kola yürüyüşünü
• Namaz kılan insanlara birşey olmasın diye etten duvar ören insanları
• Sırf oradan geçmek zorunda olan yaşlı bir teyzeye birşey olmaması için kalkan olduklarını
• Alkolik denen insanların kandil günü olay olmaması yönünde binlerce ikazını, kandil simidi dağıtıp, dua okumalarını
• İnsanlığın ölmediğini birbirine yardım etmek için sıraya girdiklerini
• Çöp toplamak için insanların sıraya girdiğini
• Günlerce açık kalan Kızılkayalar’a kimsenin dokunmadığını
• Hergün haberlerde kadına şiddet haberleri okurken 10 gün boyunca bir kadına tacizde bile bulunulmadığını
• Sabah işe gidecekler olduğu için sesli konuşanların ikaz edildiğini
• Ailelerin yanında gelen küçük çocuklar için oyun ile eğitim çadırı kurulduğunu
• Bulundukları duruma rağmen inanılmaz derece espri yeteneğine sahip insanlar olduklarını
• Bu kadar şiddet görülmesine rağmen polise karşı herhangi bir olay olmaması için sağduyu çağrılarını
• Yıllarca bizleri Türk-Kürt,Sağcı-Solcu, Sünni-Alevi diye ayırmak isteyenlerin başarısız olduğunu
• Provokasyon yapmak isteyenleri o kargaşa içerisinde engellemeye çalıştıklarını
• Çevik kuvvet kulübesinde çıkan yangının (çevik kuvvet çekilirken çıkmış nedenini bilemiyorum) pet şişelerle imece usulü söndürülmeye çalışıldığını
Bunların hepsini belkide şuanda aklıma gelmeyen birçok şey gördüm. Bu insanlar ile çapulcu olmaktan çok mutluyum. Kabul edilse de edilemese de bu insanlar bu ülkenin geleceği olacak. Ben artık ülkemin geleceğine daha güvenle bakıyorum. Hepsi temiz kalpli, inanılmaz kültürlü, eğitimli insanlar.
Üzüldüm çünkü;
• İnsanların oradaki ortamı görmeden yargılamalarına
• Belkide aynı mahallede yürüdüğümüz polis arkadaşların düşman gibi saldırmalarına, insanların yaralanmaları için ateş etmelerine,
• Medyanın 3 maymunu oynarken yabancı haber ajanslarının hergün saatlerce canlı yayın yapmalarına
• Manevi olarak yanlarında olsak da bedenen yanlarında olmadığımız zamanlar için başörtülü arkadaşlarımıza
• Medyada yalan yanlış gösterilen haberlerin yalan olduğu kanıtlanmışken hala insanların kör olmalarına
• Molotof attığı için yakalanan kişinin zaten 1.5 senedir hapiste olduğu, görüntülerdeki kişinin başka bir polis operasyonunda görüntüsü dolaşırken hiç kimsenin bu durumu açıklamamasına
• Müdahale edilmeyecek diyen Sn.Valinin aksine tüm gün müdahale edenlere ses çıkarmamasına
• Orada çocuk,yaşlı,engelli insanlar varken sayısız biber gazına mazur kalmalarına
Bunlara çok üzüldüm. Bu insanlar marjinal,anarşist,çapulcu,terörist vs. olarak tanıtıldı. Marjinaller mi? Evet marjinalin en güçlüsü çünkü bir çok insanı yaralayan, ölümüne sebep olan polise karşı hala kin beslemiyor onların zarar görmesini istemiyorlar.. Çapulcular mı? Evet sonuna kadar en azından park kirlenmesin diye çöp toplama sırasına girecek kadar.. Anarşistler mi? Evet dükkanın camı kırıldığı zaman yağmalanma olmasın diye nöbet tutacak kadar anarşist bu gençler. Teröristler mi? Tabi HAYIR. Bu kabul edilemez. Lütfen her gördüğünüze inanmayın. Teknoloji, internet elinizin altında.. Araştırmadan çekinmeyin.Park ne olur bilmiyorum ama illa ki gelin görün orada halkın çocukları ayrışmadan,yan yana omuz omuzalar.Tek istekleri bu yapılan şiddetin son bulması ve her kesimden herkesin özgürlüklerinin korunmasıdır. İnanıyoruz ki bu olaylar en kısa sürede bitecektir. Sizleri sıktığım için özür, herkese mutluluklar dilerim.."
 

 
Toplam blog
: 129
: 1104
Kayıt tarihi
: 12.06.06
 
 

Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F mezunuyum. Yüksek Lisans diplomalarımı G.Ü Sosyal Bilimler Enstitüsü'nd..